אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מטריקס פיתחה מערכת CRM חדשה עבור מיטב דש

פרסום ראשון

מטריקס פיתחה מערכת CRM חדשה עבור מיטב דש

מטב דש השקיעה כמיליון וחצי שקל עבור פיתוח והטמעת המערכת. המערכת מבוססת על על Dynamics CRM של מיקרוסופט ונועדה לאחד בין המערכות של מיטב ודש שהתמזגו

28.04.2014, 11:43 | שירות כלכליסט
מטריקס פיתחה מערכת לניהול קשרי לקוחות מבוססת Dynamics CRM של מיקרוסופט, שנועדה לאחד בין המערכות של בתי ההשקעות מיטב ודש בעקבות המיזוג ביניהם. על פי הודעת החברה מהיום (ב') הפרויקט שנמשך כשנה והסתיים לאחרונה הינו בהיקף של כמיליון וחצי שקלים.

קראו עוד בכלכליסט

המערכת החדשה נועדה להחליף ולשדרג את Dynamics CRM 3.0 אשר שימשה את מיטב במשך 6 שנים. המערכת שהוטמעה במיטב דש כוללת את מודול השירות, ריכוז נתוני הגמל, ניהול אמנת שירות, תקשורת מול לקוח - שליחת מיילים, שליחת מסרונים (ידנית ואוטומטית) תוך קבלת חיווי קבלה על ידי הלקוח, תהליכי אירכוב אוטומטיים, ניהול הרשאות והפרדת מאגרי מידע כנדרש בהתאם לחברות הבת השונות, שליחת דוחות ואישורי גמל לעמיתים באמצעות המייל ישירות מן המערכת ועוד.

מערכת ה-CRM החדשה של מיטב דש תשפר את הטיפול בלקוחות, צילום: אריאל שרוסטר מערכת ה-CRM החדשה של מיטב דש תשפר את הטיפול בלקוחות | צילום: אריאל שרוסטר מערכת ה-CRM החדשה של מיטב דש תשפר את הטיפול בלקוחות, צילום: אריאל שרוסטר

לדברי גיל צבר, סמנכ"ל טכנולוגיות, מיטב דש, "איחוד המערכות של שני בתי ההשקעות הינו תהליך מורכב, ודורשת הבנה מעמיקה של צורכי הלקוח על מנת להתאים מערכת שתענה על כל צרכיו ותשמור בד בבד על חיסיון המידע הפיננסי שלו".

לדברי אודי כץ, מנהל אגף יישומי דיינמיקס במטריקס, "פרויקט זה מגיע אחרי פרויקטים גדולים נוספים שביצענו לאחרונה במגזר הפיננסי. בזכות מתודולוגיה מאורגנת שבנינו ואנו עובדים לפיה הצלחנו לעמוד בתקציב ובלוחות הזמנים של הפרויקט, עם מינימום פיתוחים".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות