אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
המסעדנית ננה שרייר: "המעבר לטבעונות לא פגע ברווח" צילום: אוראל כהן

המסעדנית ננה שרייר: "המעבר לטבעונות לא פגע ברווח"

ליליאנה אדאדי מור, מנכ"לית מתחם העיצוב דיזיין סנטר מראיינת את משוררת המפיות על הפיכת מסעדת ננוצ'קה לטבעונית

29.04.2014, 10:56 | מערכת כלכליסט
ליליאנה אדאדי מור, מנכ"לית מתחם העיצוב דיזיין סנטר: "לשנות תפיסת לקוח זה תהליך ארוך, מורכב ויקר והשאלות הן רבות. בחרתי כפרויקט המכונן של השנה את המהלך של ננה שרייר שהחליטה ב־10 בפברואר להפוך את מסעדת ננוצ'קה, המקום שמדבר תשוקה, ייצריות, תאווה וחופש ממוסכמות – לטבעונית".

ננה שרייר, מייסדת ובעלים של מסעדת ננוצ'קה: "הבנתי שהאופציה היחידה שלי היא ליצור שינוי אצל הלקוח. חונכתי שאם אתה מאמין במשהו לך עליו בכל הכוח וזה שווה כל מחיר. אנשים יותר שוקלים היום ממי הם קונים, ואם מישהו לוקח אחריות על מה שאתה מכניס לפה אז תעדיף לקנות ממנו. כשפתחתי את המקום לא היו מסעדות גרוזיניות, ועכשיו יש לנו בידול רציני, אנו המסעדה הגרוזינית הטבעונית היחידה בעולם. אני שמחה שזה לא השפיע עד היום על שורת הרווח וההפסד".

שרייר (מימין) ואדאדי מור. "עכשיו יש לנו בידול רציני", צילום: אוראל כהן שרייר (מימין) ואדאדי מור. "עכשיו יש לנו בידול רציני" | צילום: אוראל כהן שרייר (מימין) ואדאדי מור. "עכשיו יש לנו בידול רציני", צילום: אוראל כהן

אירוע השיווק של כלכליסט יתקיים ב"בית על הים", יפו, 14.05.2014

תגיות