אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קריאייטיבי זה אפקטיבי: לעולם בעקבות השמש

קריאייטיבי זה אפקטיבי: לעולם בעקבות השמש

ריי־באן יצרה אפליקציה מסונכרנת למפות של גוגל, המאפשרת לתושבי הערים בשבדיה לדעת איפה יוכלו לתפוס קצת שמש, בהתחשב ברוח, בגובה הבניינים ובתחזית היומית

30.04.2014, 09:17 | ניב חורש וזיו קורן
מותג משקפי השמש ריי־באן (Ray-Ban) ידוע בפעילותו הרבה בדיגיטל ובחיבורו לעולם הצעירים. ב־2013 חלה בשבדיה ירידה משמעותית במכירות המותג, ובריי־באן החליטו שבמקום להגיב במבצעי מכר והנחות, הם צריכים ליצור מהלך שיעניק ערך אמיתי לצרכנים וייצר שיח.

קראו עוד בכלכליסט

המהלך היצירתי שיצרו נבע מתובנה פשוטה: בשבדיה אין כמעט שמש. לאורך רוב ימות השנה, השמש מסתתרת גם במהלך היום, וכשהיא כבר יוצאת - הבניינים הגבוהים מסתירים אותה. תושבי הערים בשבדיה רק מחפשים אחר השמש - בבית הקפה, בפארק או ברחוב.

מתוך קמפיין Ray Ban. הכניסות לאתר עלו ב־135% מתוך קמפיין Ray Ban. הכניסות לאתר עלו ב־135% מתוך קמפיין Ray Ban. הכניסות לאתר עלו ב־135%

ריי־באן יצרה אפליקציה מסונכרנת למפות של גוגל, המאפשרת לתושבי הערים בשבדיה לדעת איפה יוכלו לתפוס קצת שמש, בהתחשב ברוח, בגובה הבניינים ובתחזית היומית. האפליקציה המליצה על המסלול הכי שמשי, למי שרוצה להגיע מנקודה לנקודה, וכל מי שגילה נקודה עם פיסת שמש הוזמן לשתף את המידע באפליקציה ולהזמין חברים להשתזף.

מהר מאוד האפליקציה הפכה לנושא הכי חם בקרב הצעירים, והמותג ריי־באן הצליח להוכיח שוב כמה הוא רלבנטי ומחובר לצרכנים.

בשורה התחתונה:

  • המכירות עלו בתקופת הקמפיין ב־17% לעומת השנה הקודמת
  • 85 אלף הורדות של האפליקציה בתוך חודש
  • הכניסות לאתר עלו ב־135%

הכותבים הם מנכ"לים משותפים בראובני פרידן IPG

תגיות