אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הדור החדש של השעונים החכמים ייחשף השבוע

הדור החדש של השעונים החכמים ייחשף השבוע

סמסונג צפויה להציג שעון מבוסס אנדרואיד Wear, מערכת ההפעלה הייעודית למוצרי מחשוב לביש, במסגרת כנס I/O של גוגל. בנוסף, יוצג בו מידע על שעוני LG ומוטורולה - וטאבלט נקסוס חדש מתוצרת HTC

22.06.2014, 12:51 | הראל עילם
סמסונג עומדת לחשוף שני שעונים חכמים מבוסס אנדרואיד wear החודש. כך דיווח cnet, על בסיס מקור בתוך החברה. לפי הדיווח, היצרנית הקוריאנית תציג את המכשירים במהלך כנס המפתחים השנתי של גוגל, I/O, שיערך השבוע באן פרנסיסקו. לפי הדיווח, דגם אחד יכלול מעבד מבית סמסונג, ודגם אחר עם מעבד מבית קוואלקום. דובר סמסונג סירב להגיב לידיעה, אבל אמר כי החברה "מחוייבת להמשיך ולחדש".

קראו עוד בכלכליסט

I/O הוא הכנס החשוב ביותר של גוגל מדי שנה, המקבילה של החברה ל-WWDC מבית אפל ו-build של מיקרוסופט. בין השאר, בכנס הקרוב שיערך ב-25 ליוני גוגל גם אמורה להציג את הגרסה החדשה של אנדרואיד, 4.5, לחשוף באופן רשמי את אנדרואיד TV ואת הטאבלט החדש בסדרת נקסוס (שככל הנראה ייוצר על ידי HTC), ולהציג מערכת מדיה חכמה לרכב בשם AutoLink

עיצוב קונספט של שעון חכם מבית סמסונג עיצוב קונספט של שעון חכם מבית סמסונג עיצוב קונספט של שעון חכם מבית סמסונג

גוגל הכריזה על אנדרואיד wear, גרסה יעודית של מערכת ההפעלה המותאמת למוצרי מחשוב לביש, במארס האחרון. שעות קלות לאחר ההכרזה של גוגל, מוטורולה - עדיין חטיבת בת של גוגל ו-LG, הציגו את השעונים החכמים שלהם המבוססים על wear. השעון של מוטורולה, מוטו 360, הוא השעון החכם הראשון בעולם עם מסך עגול. 

המכירות יגיעו ל-19 מיליון יחידות

סמסונג השיקה בעבר מספר שעונים חכמים מבוססי אנדרואיד תחת סדרת גלקסי גיר, אבל הם לא רשמו הצלחה מסחרית מרשימה. החברה העבירה השנה את סדרת גיר למערכת ההפעלה טיזן, מערכת הפעלה מבוססת לינוקס שהיא מפתחת ביחד עם אינטל.

המעבר לטיזן לא הגדיל את מכירות הסדרה, אבל ככל הנראה לסמסונג יותר גמישות ושליטה בפיתוח השעונים החכמים. בין השאר, בכירים בסמסונג טענו בעבר כי אנדרואיד אינה מתאימה למוצרי מחשוב לביש ואינטרנט הדברים בגלל צריכת הסוללה הגבוהה שלה. בעבר הערכנו כי יתכן וסמסונג בחרה לוותר על השקת מוצרי גלקסי גיר חדשים כי העדיפה להמתין להשקת אנדרואיד וור.

קטגוריית המחשוב הלביש תופסת תאוצה לאחרונה חברת המחקר IDC העריכה כי השנה ימכרו 19 מיליון מוצרי מחשוב לביש, וכי המספר יגדל ב-680% ל-111 מיליון עד 2018.
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות