אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מונדיאל 2014: שיא צפייה בסטרימינג צילום: אי אף פי

מונדיאל 2014: שיא צפייה בסטרימינג

אפליקציית המסך השני שהשיקה פיפ"א רשמה יותר מ-10 מיליון הורדות ביותר מ-20 שטחי שידור מאז הושקה בתחילת יוני, ו-3 מיליון אוהדים צופים בכל יום בסרטונים, סטטיסטיקות ומשחקים בשידור חי

08.07.2014, 15:37 | שירות כלכליסט

המונדיאל הנוכחי קבע שיאים חדשים בכל הנוגע לתנועה של מידע ברחבי העולם, ויותר אוהדי כדורגל מאי פעם צופים במשחקים דרך האינטרנט.  שידורי משחקי המונדיאל שברו שיאי צפייה בכמה מדינות ברחבי העולם, ביטוי לפופולאריות הגואה של הטורניר, כולל פריצת דרך בארה"ב.

קראו עוד בכלכליסט

שחקני בייסבול צופים במונדיאל. הישגים חדשים, צילום: איי אף פי שחקני בייסבול צופים במונדיאל. הישגים חדשים | צילום: איי אף פי שחקני בייסבול צופים במונדיאל. הישגים חדשים, צילום: איי אף פי

בחזית הדיגיטלית, אקמאי (Akamai) ספקית מובילה של העברת מידע, אישרה כי מדובר באירוע הגדול ביותר מבחינת סטרימינג של תכני וידיאו, זאת בשל הביקוש העצום מקרב אוהדים שצופים בתכנים בשידור חי מהפלטפורמות המקוונות של חטיבת זכויות השידור ( Media Rights Licensees) של פיפ"א.

בארה"ב לבדה, מספר שיא של 5.3 מיליון מבקרים ייחודיים צפו במשחק שמינית הגמר בין בלגיה וארה"ב בפלטפורמות של ESPN ויוניוויזיון, מדובר בכמות תנועה חסרת תקדים עבור שני הערוצים.

"אנחנו גאים לומר שהמונדיאל הנוכחי הזה הוא אירוע ספורט המולטימדיה הגדול ביותר בהיסטוריה, כשיותר אנשים מבעבר צופים במשחקים ובתקצירים דרך האינטרנט", הודה מנהל הטלוויזיה בפיפ"א, ניקלאס אריקסון.

פיפ"א טי.וי תומכת באופן פעיל בחטיבת זכויות השידור ( Media Rights Licensees) בעזרת מגוון של שירותי מולטימדיה, כולל פתרונות מנוהלים היטב של "מותג לבן" (white-label) לאינטרנט, לטאבלטים ולסמארטפונים. זו הפעם הראשונה שפרויקט בהיקף כזה מוצע לקהילת ערוצי השידור. השירותים מסופקים על ידי ספקית שירותי ההפקה של המונדיאל, HBS עם הסיוע של EVS, נטקו ספורטס ודלטרא.

40 הסכמי זכויות שידור נחתמו עם 120 שירותי מולטימדיה לכיסוי המשחקים, במסגרתם הם יכולים להציע לאוהדים ברחבי העולם סטרימינג של משחקי המונדיאל, וכיסוי VOD מ-24 זוויות צילום.

אפליקציית המסך השני שהשיקה פיפ"א רשמה יותר מ-10 מיליון הורדות ביותר מ-20 שטחי שידור מאז הושקה בתחילת יוני, ו-3 מיליון אוהדים צופים בכל יום בסרטונים, סטטיסטיקות ומשחקים בשידור חי.

24 מיליון משתמשים ייחודיים צפו כבר ב-15 מיליון שעות של תכנים באמצעות פתרונות המולטימדיה של פיפ"א, לבדם.

"יותר ויותר אוהדי כדורגל רוצים לצפות בכיסוי חי באיכות גבוהה של המשחקים במכשירי הטאבלט והסמארטפון שלהם, וכן גם בטלוויזיה", אומר סטיבן וילדמן, מנהל המכירות וההפצה בפיפ"א טי.וי. הנתונים האלה מצביעים על המהירות שבה התעשייה שלנו מתאימה עצמה לעולם מולטימדיה. רק דרך הפלטפורמות הדיגיטליות האוהדים יכולים לצפות במונדיאל מכל זווית אפשרית".

תגיות