אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שיחה ויזואלית

אפליקציית CallVU משדרגת את חווית השירות הטלפוני ומקלה על המשתמשים והחברות

12.07.2014, 07:21 | עוזי בלומר
כולנו מבזבזים הרבה זמן בהמתנה למענה ממוקדי שירות שונים, ולפעמים גם טועים בניווט בתפריטים הטלפוניים של מוקדי השירות. כשבעים אחוז מהלקוחות בעולם עדיין פונים לספקי שירותים באמצעות טלפון, למרות שהאינטרנט מציע אפשרויות אחרות.

קראו עוד בכלכליסט

ארבעה מומחים למרכזי שירות טלפוניים: דורון רוטשטיין, רועי חלפון, זיו אור ואורי פארן הקימו את CallVU עם חממת אקספלור באפריל 2012, במטרה לייעל ולהעשיר את תהליך שיחות המכירה והשירות, עבור שני הצדדים. הם השיקו אפליקציה, הפותחת בפני הלקוח שממתין למוקד השירות מסך ויזואלי בו הוא יכול לבחור אפשרויות שונות וללחוץ על מקשי ביצוע פעולות, תוך כדי שיחה אמיתית עם נציג השירות או המכירה.

CallVU CallVU CallVU

למשל, אם הממיר הביתי לא פועל כרגיל, הלקוח יכול לצלם ולהראות לנציג השירות מהי הודעת השגיאה שהוא מקבל, או מהן הנורות שמהבהבות באותו זמן במכשיר. בתחום השיווק והמכירה, יכול איש שיווק להראות ללקוח תמונה של מוצר רלוונטי, מה שעשוי להקל על ביצוע עסקה. מאפיין נוסף של האפליקציה הוא האפשרות להקליד נתונים כמו כתובת, או דוא"ל, דבר שאי אפשר לעשות בהמתנה טלפונית רגילה.

להבדיל מאפליקציות שהפעלתן דורשת רק הורדה ע"י המשתמש, במקרה של CallVU מדובר במערכת שדורשת הטמעה גם במערכת שירות הלקוחות של ספק השירות. אחד הלקוחות הגדולים שכבר אימצו את המערכת הוא חברת ישראכרט.

תגיות