אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
טינדר תתחיל להציע שירות בתשלום מהחודש הבא

טינדר תתחיל להציע שירות בתשלום מהחודש הבא

אפליקציית המין המזדמן הפופולרית תציג בחודש הבא שירותי פרימיום, כמו המלצות על דייטים פוטנציאליים מחוץ לעיר בה גר המשתמש. בנוסף, ישולבו באפליקציה שירותי תיירות ונסיעות, במטרה להרחיב את תחומי פעילות החברה

21.10.2014, 13:25 | נמרוד צוק
אפליקציית הדייטינג טינדר תתחיל להציע מנוי פרימיום אופציונלי בתשלום מנובמבר הקרוב, כך הכריז אתמול מייסד ומנכ"ל החברה שון ראד בכנס "30 מתחת ל-30" של פורבס שנערך בפילדלפיה.

קראו עוד בכלכליסט

ראד לא חשף את כל חבילת התכונות שיקבלו המנויים המשלמים, אבל אמר כי חלק מהם יהיו קשורים בנסיעות ותיירות, ויעזרו לטינדר להתרחב לשווקים נוספים מלבד דיייטינג. תכונה חדשה אחד שחשף היא היכולת לצפות בדייטים פוטנציאליים מחוץ לעיר שהמשתמש שוהה בה.

תכונות חדשות באפליקציה הפופולרית. טינדר תכונות חדשות באפליקציה הפופולרית. טינדר תכונות חדשות באפליקציה הפופולרית. טינדר

"המשתמשים שלנו מתחננים מזה זמן רב לשורה של פיצ'רים חדשים, ואנחנו מאמינים שאלו שנבחרו יציעו להם ערך מוסף כה גדול שהם יהיו מוכנים לשלם עבורם", הוא אמר בראיון לפורבס. עם זאת, הגרסה החינמית הנוכחית של האפליקציה תישאר ללא שינוי, ולא ייגרעו ממנה יכולות שעתה ניתנות ללא תשלום, מבטיחים בחברה.

משתמשי טינדר, שנוסדה לפני שנתיים ופעלה עד כה כשירות חינמי לחלוטין ללא מודל עסקי, מבצעים מדי יום 1.2 מיליארד "דפדופים" - החלקה ימינה או שמאלה של תמונת משתמש, במטרה לעשות לו לייק או לנפות אותו מהרשימה - ו-15 מיליון שידוכים בין משתמשים. המספרים משקפים גידול עצום בהיקף השימוש בשנה האחרונה - בראיון למוסף "כלכליסט" שנערך בספטמבר 2013, טען מנהל השיווק של החברה שהאפליקציה מניבה 150 מיליון דפדופים ו-2 מיליון שידוכים ביום. החברה מסרבת לספק נתונים על מספר המשתמשים הפעילים הכולל, אבל על פי נתוני גוגל פליי יש לה בין 10 מיליון ל-50 מיליון התקנות על גבי מכשירי אנדרואיד בלבד. מרבית המשתמשים נעזרים בה כדי למצוא פרטנרים ליחסי מין מזדמנים ופחות להיכרויות למטרות קשר רציני.

בחודש שעבר דווח כי טינדר צפויה להשלים סבב גיוס ראשון בהובלת קרן בנצ'מרק. סכום הגיוס טרם נחשף, אך הוא בוצע לפי שווי חברה של 750 מיליון עד מיליארד דולר.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות