אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
על רקע הביקורת על מערך השירות: HOT חונכת מוקד שירות חדש צילום: אלי דסה

על רקע הביקורת על מערך השירות: HOT חונכת מוקד שירות חדש

מוקד השירות החדש בירושלים יופעל ע"י חברת תקשוב ויעסיק 200 עובדים. לדברי החברה, היא גייסה מאז יולי יותר מ-450 נציגי שירות חדשים

05.11.2014, 19:10 | אסף גלעד

בצל הביקורת על מערכי השירות והמכירות של חברת הכבלים, HOT חונכת מוקד שירות חדש בירושלים שיופעל על ידי חברת תקשוב שבו תעסיק 200 נציגי שירות חדשים. מספר זה יצטרף לכ- 1,400 נציגי שירות שמעסיקה כיום HOT סך הכל בשבעה מרכזים בארץ, לפי ההערכה.

קראו עוד בכלכליסט

לפי הודעת החברה, היא גייסה עד כה מעל 450 נציגי שירות מאז חודש יולי השנה, אז הכריזה על רפורמת שירות, ובכוונתה לגייס עוד 200 נציגים נוספים. החברה השקיעה במהלך 30 מיליון שקל עד כה.

מנכ"ל HOT אילן צחי אמר כי "התחייבנו להציג שיפור ללקוחותינו ואנחנו עדיין מצויים בעיצומו של תהליך". לדבריו, תהליך שיפור השירות יימשיך בחודשים הבאים והוא יכלול לא רק גיוסי עובדים חדשים אלא גם ביצוע שינויים ארגוניים והטמעה של טכנולוגיות חדשות.

ההודעה מתפרסמת הבוקר (ד') על רקע כוונותיה של HOT להוכיח כי היא משפרת את מערך השירות שלה למרות ביקורת ציבורית נוקבת על מערך השירות והמכירות הלקוי שלה. שלשום פרסם ארגון "אמון הציבור" דו"ח לפיו 8% מכלל תלונות הצרכנים בשנה החולפת התמקדו בחברת הכבלים.

פטריק דרהי, בעלי קבוצת HOT, צילום: רמי זרנגר פטריק דרהי, בעלי קבוצת HOT | צילום: רמי זרנגר פטריק דרהי, בעלי קבוצת HOT, צילום: רמי זרנגר

לפי הדו"ח, התלונות כלפי HOT מתרכזות סביב מאמצי השיווק האגריסבים של כלפי צרכנים המבקשים להתנתק, ושירות הלקוחות שלה ,שסובל מזמני המתנה חריגים וכן סביב השירות הטכני הלקוי. ח"כ מיקי רוזנטל אף קרא לדיון מיוחד בכנסת על חברת הכבלים במטרה לבחון מחדש את הזכיון שניתן לה. HOT משתדלת בחודשים האחרונים להוכיח כי היא משפרת את רמת השירות שלה, ורק החודשים הקרובים יוכיחו אם אכן תצליח במשימה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
נדפקי הטריפל
הופיע מנכ"ל הוט אתמול בטלוויזיה והשוויץ בפתיחת המרכז החדש. אבל מה עשה עד אתמול, הבטלן? מה יעשו נדפקי הטריפל כש 140 שיחות מחכות בתור (כפי שהודגם אתמול), ואין להם כלום. לא אינטרנט, לא טלפון ולא טלוויזיה. מה יעשו, יחכו שמישהו בהוט יעשה טובה ויחזיר להם טלפון? לי, אחרי שחיכיתי יומיים, המטומטמים צילצלו לטלפון שהם ידעו שהוא מנותק (שייך לטריפל) וכך התארך הניתוק מהעולם בעוד הרבה זמן. הגיע הזמן שיפרקו את הוט.
נעם , מרכז  |  06.11.14
לכל התגובות