אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
AOL תשקיע 5 מיליון דולר במחקר של הטכניון בתחום הווידאו צילום: בלומברג

AOL תשקיע 5 מיליון דולר במחקר של הטכניון בתחום הווידאו

המחקר נועד לגלות את השפעת סרטונים על משתמשים, במטרה לפתח מערכות שיידעו להציג תובנות על הרגלי צריכת תוכן ברשת. הוא מבוצע בשיתוף עם אוניברסיטת קורנל האמריקאית והחוקרים יישענו על התשתיות הטכנולוגיות של AOL ישראל

13.11.2014, 11:40 | מאיר אורבך
AOL תשקיע כ-5 מיליון דולר בפעילות מחקר שתיערך בשיתוף הטכניון ו-JCTI, קמפוס הטכנולוגיה החדש של הטכניון ואוניברסיטת קורנל שנפתח השנה בניו יורק. המחקר ייערך חלקו בניו יורק וחלקו בישראל, במרכז הפיתוח של AOL בארץ.

קראו עוד בכלכליסט

בשל העובדה שמרכז הפיתוח בישראל מתרכז בפיתוח חדשנות לתחום הווידאו המקוון, יתמקד המחקר בתחום זה ויעסוק בבדיקת השפעות הצפיה בווידאו על תחושות הצופה. המחקר יכלול חוקרים מתחום הפסיכולוגיה, מדעי המחשב ועוד. AOL הוסיפה כי צוות הפרויקט יורכב בחציו מנשים.

מנכ"ל AOL, טים ארמסטרונג, צילום: בלומברג מנכ"ל AOL, טים ארמסטרונג | צילום: בלומברג מנכ"ל AOL, טים ארמסטרונג, צילום: בלומברג

שלוחת החברה בישראל תממן את המחקר ותעמיד לרשות הצוותים משאבי פיתוח שונים. מאחורי המחקר, אותו מובילים הפרופסורים ענת רפאלי, רועי רייכרט וניר אילון, עומד אחד האתגרים הגדולים של חברות האינטרנט: הצגת תכני וידאו שיתאימו לגולש.

היקף התוכן העצום שזמין באינטרנט מצריך מערכות ממוכנות חדשות שידעו לעבד מידע ויזואלי במהירות וביעילות, כדי להבין איזה וידאו מתאים לאיזה משתמש ויעביר את התוכן לגולש ומידע על הרגלי צפייה וצריכה לחברה. AOL רכשה 6 חברות בישראל ומחזיקה מרכז פיתוח של 100 עובדים ומאיץ סטארט-אפים.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות