באיירן מינכן תפתח רשת מועדוני כדורגל בארה"ב
ענקית הכדורגל הגרמנית נכנסה להסכם שותפות עם גלובל פרמייר סוקר (GPS), רשת של מועדוני כדורגל לנוער ברחבי ארה"ב
ענקית הכדורגל הגרמנית באיירן מינכן נכנסה להסכם שותפות עם גלובל פרמייר סוקר (GPS), רשת של מועדוני כדורגל לנוער ברחבי ארה"ב.
קראו עוד בכלכליסט
"אנחנו נרגשים לשתף פעולה עם GPS, מנהיגה בתחום הכדורגל לנוער", הגיב רודולף וידאל, המנהל הכללי של באיירן מינכן. "ביוזמה זו, הראשונה מבין רבות, נפעל לחזק את הקשרים שלנו עם מיליוני האוהדים שלנו שגרים בארה"ב, ועם כל אוהדי הכדורגל במדינה".
עוד בבאיירן מינכן: הקבוצה הודיעה שמכרה בעונה שעברה מכרה 1.3 מיליון חולצות רפליקה של הקבוצה. כל קבוצות הבונדסליגה יחדיו לא הצליחו למכור את אותה כמות חולצות - מה שמצביע על הפופולריות העצומה של באיירן ביחס לבונדסליגה.
בבאיירן מינכן מדווחים שהיתה עלייה חדה במכירות של חולצות עם השם של מריו גצה בעקבות שער הניצחון שלו בגמר המונדיאל בברזיל. כמו כן, על פי אנשי המסחור של הקבוצה "מעולם לא נמכרו יותר חולצות שוער כמו אלו של מנואל נויאר".
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה