אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מחירון הרכב החדש של כלמוביל: דגמי יונדאי מתייקרים, דגמי מיצובישי  מוזלים

מחירון הרכב החדש של כלמוביל: דגמי יונדאי מתייקרים, דגמי מיצובישי מוזלים

דגמי יונדאי התייקרו ב-2,000 עד 4,000 שקל בשנת 2015; לעומת זאת, במיצובישי מחיר חלק מהדגמים נותר ללא שינוי ואילו מחירי דגמים אחרים הוזלו ב-7% עד 10%

31.12.2014, 17:07 | תומר הדר

כלמוביל, מובילת השוק הישראלי, מפרסמת מחירון חדש לדגמי 2015.

קראו עוד בכלכליסט

על פי תוכן המחירון עולה כי במספר דגמי יונדאי חלו עליות. כך, ביונדאי I10 התייקרה גרסת הבסיס הידנית, המצוידת במנוע בנפח 1.0 ליטרים מ-60,900 שקל ל-62,900 שקל. גרסת ה-1.0 הגרסה האוטומטית, INSIGHT, שמחירה עמד על 67,900 שקל בשנה שעברה, עולה כעת 69,700 שקלים. יונדאי I25, שמחיר גרסת הבסיס שלה היה 109,500 שקלים עולה כעת 112,500 שקלים. יונדאי I30, שעלתה עד כה 129 אלף שקל בגרסת הבסיס עולה מעתה 131,900 שקל. I35 המשפחתית 131,900 שקלים.לצד התייקרויות ברכבי יונדאי המשפחתיים נרשמו גם התייקרויות ברכבי הכביש שטח. כך, IX35 שעלה עד כה 150,900 שקל יעלה מעתה 154,900 שקל.

יונדאי IX35. מחירו עמד על 150,900 שקל עד כה ועלה ל- 154,900 שקל יונדאי IX35. מחירו עמד על 150,900 שקל עד כה ועלה ל- 154,900 שקל יונדאי IX35. מחירו עמד על 150,900 שקל עד כה ועלה ל- 154,900 שקל

בדגמי מיצובישי - אאוטלנדר, פאג'רו, לנסר, ספייס סטאר, אטראג', האנטר ו-PHEV - לא חל שינוי במחיר המחירון. דגם הספורטבק הוזל בכ-7% ל-119,900 שקל לעומת 128,900 שקל, ואילו דגם האאוטלנדר הידני הוזל בכ-10% ל-129,900 שקל לעומת 144,900 שקל.

מיצובישי אאוטלנדר. המחיר ירד ל-129,900 שקל לעומת 144,900 שקל מיצובישי אאוטלנדר. המחיר ירד ל-129,900 שקל לעומת 144,900 שקל מיצובישי אאוטלנדר. המחיר ירד ל-129,900 שקל לעומת 144,900 שקל

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
"אך האיכות הירודה לעולם נשארת"
אחרי למעלה מעשור מאכזב עם שלוש יפניות (שתיים מיצובישי ואחת טויוטה) עברתי לפני קצת פחות משנתיים לגולף סדרה 7 ואני לא מבין איך לא עשיתי את זה קודם. כל הזמן נפלתי בשטות הזאת של "היפניות אמינות" אבל תכלס, לא היו חסרים קריאות לעדכונים ותיקונים כל הזמן וכל פעם כזאת זה בין חצי יום ליום עבודה שהולך. אבל זה שטויות עוד לעומת האיכות של תא הנוסעים. על פניו היפניות מתהדרות בהמון רוח וצלצולים וכפתורים אבל כשקצת מתחילים להשתמש בהם, מבינים שאולי המנוע אמין אבל חוסכים עליך ברמה של החומר וההקפדה על ההרכבה. הגולף מהבחינה הזאת היא עולם אחר, 1.4 TSI שגם מאוד מהנה לנהיגה וגם תא נוסעים סולידי ואיכותי. הכל במקום, מהודק, לא מקרקש ומושבים תומכים. לאחרונה גיליתי באוטו גם פיצ'ר חמוד ושימושי, חיישן לחות על השמשה שלא מאפשר היווצרות של אדים. הללוליה.
מני , הוד השרון  |  04.01.15
3.
דגמי יונדאי מתייקרים
לכל מבין עניין די ברור שלרוב הרכבים היום זהים, אותם הטכנולוגיות ואותם תכונות. הבדל במחיר נובע בעיקר פערי מטבע וייעילות הייצור ( עלות היצור). לא ברור למה יונדאי שמיוצר באירופה ( סלובקיה) וטויוטה מטורקיה צריכים לסבול מעליות המחירים שונות... אבל - בסופו של דבר - יכריע השירות. מי שיצליח להביא ללקוחות ערך מוסף גבוה יותר , שירות מצטיין - יזכה בלקוחות נאמנים, ללא קשר להבדל של כמה אלפי שקלים...לא מרגישים אותם ברכישת הרכב בעסקאות מימון...י
יעקוב , דרום  |  03.01.15