אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סופר ירידות: מניות רשתות השיווק מאבדות גובה בבורסה צילום: עמית מגל

סופר ירידות: מניות רשתות השיווק מאבדות גובה בבורסה

זאת על רקע השקת רשת הסופרמרקטים החדשה - "אחד". שופרסל בירידה של 5.5%, רמי לוי מאבדת 3.4%, ויקטורי בירידה של 2.6%

19.01.2015, 14:40 | שי סלינס

מניות רשות השיווק, שופרסל, רמי לוי, ויקטוריו רבוע כחול, נסחרות בירידות חדות בבורסה של תל אביב וזאת על רקע השקת רשת הסופרמרקטים החדשה - אחד.

הירידות במניות החלו היום כאשר לזירת רשתות המזון הצטרפה רשת מזון חדשה בשם "אחד". הרשת, שתפתח מחר את החנות הראשונה שלה ברעננה בהשקעה של 6 מיליון שקל, היא בשליטת המיליארדר יצחק מירילשווילי ושותפיו ערן זכות ואירי שחר, לשעבר מנכ"ל פישמן רשתות, שישמש גם מנכ"ל הרשת. בעוד חודשיים יפתח סניף שני בנתניה. 

קראו עוד בכלכליסט

החידוש ב"אחד" יהיה בכך שהיא לא תמכור מותגי הספקים הגדולים. לראשונה יחשפו הצרכנים בישראל לרשת מזון ללא מוצרי קוקה-קולה, תנובה, שטראוס, נטו, יוניליוור, סנו, חוגלה ועוד.  

הדעיכה בשווי השוק של רשתות והשיווק החלה עוד בסוף החודש שעבר, כשאבי כץ מייסד קופיקס, הודיע כי הוא רוצה לשבור את שוק המזון הישראלי כמו שהוא מנסה לעשות עם שוק הקפה בישראל. כץ הודיע כי בכוונתו להקים רשת של מרכולים ואמר כי  "אציע כמויות קטנות של מזון ולא ענקיות - אריזות קטנות של קפה, אריזות קטנות של נייר טואלט ומנה קטנה של פסטרמה, הכל בחמישה שקלים".

 

 

איציק אברכהן מנכ"ל שופרסל, צילום: סיון פרג איציק אברכהן מנכ"ל שופרסל | צילום: סיון פרג' איציק אברכהן מנכ"ל שופרסל, צילום: סיון פרג

תגיות