אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שהילדים לא יהיו דובונים צילום: מוטי פישביין

שהילדים לא יהיו דובונים

טרנד הפחתת הסוכר לילדים נמשך: כעת ישווקו להם תוספי תזונה מופחתי סוכר

16.02.2015, 09:38 | נורית קדוש

מגמת הבריאות שבאה לאחרונה לידי ביטוי בהפחתת כמויות הסוכר במוצרי מזון מגיעה לתחום תוספי התזונה. ל"כלכליסט" נודע כי חברת ניאופרם מוצרי צריכה משיקה לראשונה בארץ סדרת ויטמינים ותוספי תזונה מופחתי סוכר לילדים. בין מוצרי הסדרה מדיבר, סוכריות ג'לי מולטי־ויטמין, ויטמין C ועוד.

בהשקעה של כחצי מיליון שקל הפחיתה החברה את כמות הסוכר במוצרים ב־30% תוך שמירה על הטעם המתוק באמצעות שימוש בסטיביה, שהנו ממתיק ממקור צמחי. המוצרים אינם מכילים חומרים משמרים וצבעי מאכל מלאכותיים והם בצורת ובטעמי פירות.

סדרת מדיבר של ניאופרם מוצרי צריכה, צילום: מוטי פישביין סדרת מדיבר של ניאופרם מוצרי צריכה | צילום: מוטי פישביין סדרת מדיבר של ניאופרם מוצרי צריכה, צילום: מוטי פישביין

בניאופארם טוענים כי שיווק ויטמינים ותוספי תזונה לילדים באמצעות סוכריות גומי הוא מהותי להצלחת הקטגוריה, שכן אריזתם כסוכריית גומי צבעונית מאפשרת את צריכתם בדרך קלה יותר מאשר בכדורים. שוק סוכריות הגומי של ויטמינים ותוספי תזונה בעולם נאמד ב־625 מיליון דולר וצפוי לצמוח עד 2017 למיליארד דולר.

לדברי טלי אורן, מנכ"לית ניאופרם מוצרי צריכה, "ממתיק הסטיביה מופק מעליו של צמח הסטיביה ונמצא בטיחותי לילדים ולמבוגרים". לפני כשבועיים השיקה טרה לראשונה שוקו ללא תוספת סוכר אותו המתיקה באמצעות צמח הסטיביה. לצד זה קדמה הפחתת 30% מתוספת הסוכר לשוקו של תנובה. בעקבות מהלכים אלה ביצעה מובילת הקטגוריה שטראוס הפחתה הדרגתית של הסוכר בשוקו.

תגיות