אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סיי לא לבד: הסרטונים הכי נצפים בהיסטוריה של יוטיוב צילום מסך: Youtube

סיי לא לבד: הסרטונים הכי נצפים בהיסטוריה של יוטיוב

גנגנם סטייל אולי זכה במספר צפיות אסטרונומי, אך רשימת הסרטונים האהובים ביותר בשירות הווידאו כוללת גם קליפים של אמנים גדולים ואפילו סרטון מ-2007. הכירו את חמשת הגדולים והפרודיות הטובות ביותר עליהם

11.03.2015, 22:00 | ניצן סדן
יוטיוב הוא אחד השירותים המקוונים הפופולריים בעולם ושמו הפך לשם נרדף לווידאו. זה לא סוד שגנגנם סטייל, הקליפ המקפיץ והמשונה של סיי הקוריאני מחזיק בשיא הצפיות:

2,267,286,070 מהן.

קראו עוד בכלכליסט

עד הגעת גנגנם סטייל לרשת, מונה הצפיות של יוטיוב יכל להציג עד שני מיליארד צפיות והפופולריות של הקליפ אילצה את יוטיוב להשיק מונה צפיות משודרג. בהתחשב בכך שבסוף 2014 נאמד מספר משתמשי האינטרנט בעולם בשלושה מיליארד, ההישג של גנגנם סטייל הוא מרשים ביותר.

לפניכם צמרת רשימת הסרטונים הנצפים ביותר בהיסטוריה של יוטיוב ופרודיות מוצלחות שהועלו לרשת בעקבותיהם. אפשר לראות שמי ששולט בכיפה הם האמנים המקצועיים. ואולם, בולט ברשימה הסרטון Charlie bit my finger, שהועלה כמעט לפני עשר שנים והספיק לצבור די צפיות מאז כדי לעקוף אמנים רבים, בין היתר כאלה שמאחוריהם עומדות מכונות שיווק משומנות היטב ומהלכי קידום נרחבים.

 

1. Gangnam Style של Psy
2.2 מיליארד צפיות

 

מה לא נאמר על הקליפ המשונה הזה? שהוא מטופש ולא ברור? שאנשים לא מבינים מה נאמר בו והפיצו אותו בתור בדיחה ביניהם? מבחינת יוצרו, העולם יכול להמשיך לצחוק עד מחר: הוא הרוויח מיליונים מהשיר הזה וגם משיר או שניים שפרסם לאחר מכן.

 

 

אני אישית מעדיפים את הגרסה של CollegeHumor, בה נאבק קים ג'ונג און המצויר בסיי, כדי לקבוע מיהו הרקדן הטוב ביותר.

2. BABY של ג'סטין ביבר

1.1 מיליארד צפיות

ג'סטין ביבר הוא ממש לא כוס התה שלי בכל הנוגע למוזיקה – אך המספרים לא משקרים: לזמר יש קהל מעריצים גדול, עצום ורב. הסגנון שלו, שמזכיר את להקות הבנים של שנות התשעים, הפך אותו לכוכב ענק בכל קנה מידה והשיר הספציפי הזה הוא שהביא לו את הפריצה הגדולה.

ביבר זכה לפרודיות ששקולות בהיקפן לשל ההערצה שקיבל. הנה אחת חביבה במיוחד, בכיכובם של קשישים מפחידים.

3. Party Rock Anthem של LMFAO

831 מיליון צפיות

אולי לא ידעתם, אבל הרכב הראפ האלקטרוני LMFAO הוא בעצם דוד ואחיינו, קרובי משפחה של בארי גורדון ג'וניור מייסד תקליטי מוטאון – החברה שייצגה את דיאנה רוס, חמישיית ג'קסון, מרווין גיי, סטיבי וונדר ואחרים. השניים יוצרים מוזיקה כיפית ומקפיצה שזכתה לפופולריות עצומה אף יותר משל Sexy and I know it.

במקרה הזה, הפרודיה הלכה קצת רחוק: היא עוסקת בשתי אמהות מביכות למדי, מהסוג שהייתם שולחים להביא משהו מהמכולת ואז עוברים דירה במהירות.

4. On the Floor של ג'ניפר לופז

814 מיליון צפיות

סקס מוכר, כפי שיודעים היטב ג'ניפר לופז ותעשיית המוזיקה כולה. הקליפ הזה עלה לרשת ב-2011 וזכה לפופולריות גדולה מאוד. חלק מהצופים אפילו נקשרו אליו אישית, כפי שאפשר לראות בתגובות: "אנחנו חייבים להפיץ אותו, אסור לנו לתת לשאקירה לעקוף אותנו", כתב אחד מהם.

מכל הפרודיות על השיר של ג'יי-לו אני אוהב את זו יותר מכל, משום שהיא ההיפך הגמור מהקליפ המושקע המקורי: זה נראה כאילו הושקעו בה מקסימום עשרים דקות של עבודה, כולל הזמן שלוקח לסרטון לעלות ליוטיוב. עוד סיבה לאהוב את האינטרנט: כל אחד יכול ליצור כל דבר, גם בלי חברת הפקה אימתנית מאחוריו.

5. Charlie bit my finger - again

813 מיליון צפיות

מי באמת שולט באינטרנט - תינוקות או חתולים? ביוטיוב התשובה ברורה: הסרטון החמוד הזה שבה לבבות בשתי גרסאותיו, למרות שעלה לרשת עוד ב-2007.

וכידוע, כשמשהו הופך לוויראלי ברשת, הוא מקבל גרסאות מקוריות. במקרה הזה, החמוד הופך למפחיד: כולנו יודעים שצ'רלי נשך את האצבע, אבל כאן מגלים לנו גם למה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות