אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ארה"ב במשטר הרזיה: רשתות המזון המהיר הסירו משקאות קלים מתפריטי הילדים צילום: בלומברג

ארה"ב במשטר הרזיה: רשתות המזון המהיר הסירו משקאות קלים מתפריטי הילדים

גם ברגר קינג נכנעה ללחצי לקוחות ופעילי בריאות - הצטרפה לוונדי'ס ולמקדונלד'ס והחליפה את המשקאות הממותקים בחלב נטול שומן ובמיץ תפוחים

10.03.2015, 20:18 | שירות כלכליסט

רשת המזון המהיר ברגר קינג הצטרפה לטרנד הבריאות השוטף את נישת הג'אנק פוד בארה"ב והשמיטה מתפריטי הילדים את המשקאות הקלים - על כך דיווחה היום רשת CNBC.

קראו עוד בכלכליסט

המהלך של הרשת מגיע בעקבות צעדים דומים שנקטו רשתות מזון מהיר אחרות, וונדי'ס ומקדונלד'ס, בחודש שעבר בעקבות לחצים של פעילים למען שינוי הרגלי האכילה של ילדים אמריקאים.

סניף ברגר קינג בניו יורק. תנסה לשנות את הרגלי האכילה של הילדים, צילום: בלומברג סניף ברגר קינג בניו יורק. תנסה לשנות את הרגלי האכילה של הילדים | צילום: בלומברג סניף ברגר קינג בניו יורק. תנסה לשנות את הרגלי האכילה של הילדים, צילום: בלומברג

ברגר קינג ערכה את השינוי במסגרת "המאמצים הבלתי פוסקים שלנו להציע ללקוחות שלנו חלופות שמתאימות לצורכי סגנון החיים שלהם", כך בהודעת מייל ששלח אלכס מקדו, נשיא ברגר קינג צפון אמריקה, לעיתון "USA Today". במקום משקאות קלים יכלול מעתה התפריט של ברגר קינג לילדים חלב נטול שומן, מיץ תפוחים טהור ושוקו מופחת שומן.

אף שעדיין ניתן לרכוש משקאות קלים בסניפים, אלה לא יהיו מצוינים בתפריטים.

המהלך מגיע ברקע שטף של פעילות דומה בקרב רשתות מזון מהיר כדי לשפר את איכות המזון. זאת בתגובה לביקושים גדלים והולכים מצד לקוחות ופעילים. בשבוע שעבר בישרה מקדונלד'ס על מדיניות חדשה שבמסגרתה היא תבטל את השימוש באנטיביוטיקה בעופות המיועדים למאכל ברשת. לפי דיווחים, היא גם עשויה לפשט את המנות ולהשמיט חומרים משמרים.

ברוח הטרנד החדש הודיעה רשת דנקן דונטס בשבוע שעבר כי תפסיק את השימוש בחומר מלבין המרכיב את אבקת הסוכר שהיא מפזרת על הדונטס.

לאורך זמן השינוי בתפריטי הרשתות עשוי בהחלט להשפיע על עתיד תעשיית המשקאות הקלים, משום שלקוחות רבים מפתחים את הרגלי הצריכה של משקאות עוד בילדותם. איגוד המשקאות האמריקאיים לא הגיב לפניית "USA Today" בנושא.

בתוך כך דיווחה אתמול מקדונלד'ס כי המכירות הגלובליות שלה רשמו ירידה נוספת בפברואר, כולל ירידה של 4% בארה"ב. בהודעה רשמית מסרה רשת המזון המהיר הגדולה בארה"ב כי "צורכי הלקוחות וההעדפות שלהם השתנו" וכי הנתונים האחרונים מוכיחים שעליה לערוך שינויים ולהתקדם. "המטרה שלנו היא למצב מחדש את מקדונלד'ס כחברת המבורגרים מודרנית ומתקדמת", נכתב. המהפכה כבר התחילה בינואר, כאשר מקדונלד'ס הודיעה כי המנכ"ל דון תומפסון יוחלף בידי סטיב איסטרברוק, סמנכ"ל בכיר בחברה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות