אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ביוטיפיל תשקיע מיליון שקל בהתרחבות לקנדה צילום: נמרוד גליקמן

ביוטיפיל תשקיע מיליון שקל בהתרחבות לקנדה

ל"כלכליסט" נודע כי החברה מקימה בהשקעה של מיליון שקל חברה־בת בשם BeautiFeel Canada, שתהיה אחראית על מערך המכירות וההפצה של החברה במדינה

17.03.2015, 08:19 | נורית קדוש

חברת ההנעלה הישראלית ביוטיפיל (BeautiFeel) מרחיבה את פעילותה לקנדה. ל"כלכליסט" נודע כי החברה מקימה בהשקעה של מיליון שקל חברה־בת בשם BeautiFeel Canada, שתהיה אחראית על מערך המכירות וההפצה של החברה במדינה. מותג הנעליים הישראלי, בבעלות ובניהול עמי בר־נהור, פועל בארץ באמצעות שש חנויות שבבעלות החברה, ומשווק לעוד מאות חנויות הנעלה בעולם. החברה־הבת האוסטרלית שבבעלות בר־נהור מחזיקה בארבע חנויות דגל של המותג, ומשווקת את הנעליים לעוד 65 חנויות נעליים שונות באוסטרליה. החברה־הבת האמריקאית, אף היא תחת אותה בעלות, משווקת את נעלי המותג לכ־800 חנויות נעליים ברחבי ארה"ב. הנעליים מעוצבות ומיוצרות בישראל במפעל הממוקם בראשון לציון, ומשם מיוצאות לעולם.

ההשקעה תבוצע מההון העצמי של החברה, המעריכה כי בתוך שנתיים תוכל להחזירה. הצפי מבוסס על הביקושים מהחודשיים האחרונים, שבמהלכם פתחה החברה מרכז פיתוח בקנדה במטרה לפתח דגמי נעליים של המותג המותאמים לאקלים הקנדי. לפי ההערכות, מחזור המכירות השנתי של ביוטיפיל מסתכם ב־100 מיליון שקל בשנה.

לדברי בר־נהור, "כבר יותר מ־15 שנה מאז שביוטיפיל החלה לייצא נעליים מישראל, וכעת אנחנו בטוחים כי זהו הזמן הנכון להשקיע בקנדה לטווח הרחוק".

עמי בר נהור, בעלי חברת ביוטיפיל, צילום: נמרוד גליקמן עמי בר נהור, בעלי חברת ביוטיפיל | צילום: נמרוד גליקמן עמי בר נהור, בעלי חברת ביוטיפיל, צילום: נמרוד גליקמן

תגיות