אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
טרנדים חדשים בשיווק: שותים ליופי

טרנדים חדשים בשיווק: שותים ליופי

משקה חדש של חברה צרפתית בשם SBED מבטיח לשפר את המראה של עור הפנים באמצעות שורה של מזונות-על ונוגדי חמצון

22.03.2015, 07:50 | גיל קליאן

מי שאמר שהיופי האמיתי נמצא בפנים, לא התכוון למוצר הבא: משקה שאמור לשפר את מראה העור באמצעות שיפור רמת הלחות של עור הפנים ורמת המיצוק שלו. 

קראו עוד בכלכליסט

 מדובר במשקה של חברה צרפתית בשם SBED, עם השם הצרפתי - אהבה, יופי, הרמוניה (ABH), שמבטיח לשגר היישר אל תוך הגוף מנה אידיאלית של קולגן כדי למצק את העור, חומצות שונות שאמורות לשפר את מראה הפנים, ושורה של צמחים ופירות שהפכו ל"שמות חמים" בכל הקשור למזונות־על ונוגדי חמצון כמו גרגירי ג'וג'י, ג'ינסנג, אננס, גזר, דובדבנים, קיווי ותפוח.

המשקה החדש. 20 חומצות אמינו ונוגדי חמצון המשקה החדש. 20 חומצות אמינו ונוגדי חמצון המשקה החדש. 20 חומצות אמינו ונוגדי חמצון

היצרנים טוענים כי המשקה מכיל כ־20 חומצות אמינו שונות. הם גם מצטטים מחקרים שהראו כי צריכה קבועה של קולגן כתוסף מזון מביאה להפחתה של 10% בכמות הקמטים, לעלייה של 30% ברמת הלחות של העור, ואם לא די בכך גם לעלייה בשיעור דומה ברמת המיצוק של העור.

כמו כן טוענים היצרנים כי המשקה שלהם מעביר כמות גדולה משמעותית של קולגן לעומת תוספי תזונה אחרים שקיימים כיום בשוק. המשקה עדיין לא הושק רשמית, אך יימכר בבקבוקונים של 125 מ"ל במחיר שככל הנראה לא יהיה מיועד להמונים ולחנויות הדיסקאונט הגדולות.

בינתיים, מבקרים ראשונים שקראו את רשימת הרכיבים הארוכה של המוצר החדש (שהוא אגב, אורגני) אמרו כי ייתכן שיצליח להיות בעל ערך גם לספורטאים, בעיקר בגלל סגולות הקולגן לשפר את משך ההחלמה מפציעות ספורט.

מה חדש? משקה לשיפור מראה עור הפנים

 השורה התחתונה: מנה גדושה של קולגן בשילוב פירות

תגיות