אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בקשה לתביעה ייצוגית נגד כלל: העלתה דמי ניהול בקופות הגמל שלא כדין צילום: שאטרסטוק

בקשה לתביעה ייצוגית נגד כלל: העלתה דמי ניהול בקופות הגמל שלא כדין

התובע, חוסך בקופת הגמל של כלל, טוען כי ספג העלאת דמי ניהול לאחר שקיבל על כך הודעה בדואר רגיל וכי דמי הניהול עלו בטרם חלוף חודשיים ממשלוח ההודעה. הפיצוי המבוקש - 50 מיליון שקל

13.04.2015, 10:16 | רחלי בינדמן

כלל ביטוח דיווחה לבורסה כי הוגשה בקשה לאישור תביעה ייצוגית כנגד כלל פנסיה וגמל, חברה נכדה. הבקשה הוגשה על ידי עמית בקופת הגמל הגדולה של כלל , "תמר", בטענה להעלאת דמי ניהול מבלי שליחת הודעה מראש כדין.  

קראו עוד בכלכליסט

לטענת התובע, ההודעה שנשלחה אליו הייתה פגומה בצורתה, נוסחה באופן לקוי, היא נשלחה בדואר רגיל מבלי לוודא שהגיעה ליעדה, וכן כי העלאת דמי הניהול בוצעה בטרם חלוף חודשיים ממשלוח ההודעה, כפי שנדרש על פי כללי הפיקוח על הביטוח.

התובע מבקש להכיר בתביעה כייצוגית ולכלול בה כל אדם שהתמודד עם עלייה בדמי הניהול בקופת הגמל שלו מצד כלל מבלי שהודעה נשלחה לכתובתו המעודכנת במרשם האוכלולסין או שטרם חלפו חודשיים ממשלוח ההודעה ודמי הניהול כבר עלו.

להערכת התובע מספרם של חברי הקבוצות שהוא מבקש לכלול בתביעה הייצוגית הוא עשרות אלפים ולכן שווי הנזק המצרפי שנגרם לכלל חברי הקבוצות הללו מוערך ב-50 מיליון שקל.  

איזי כהן מנכ"ל כלל ביטוח, צילם: אוראל כהן איזי כהן מנכ"ל כלל ביטוח | צילם: אוראל כהן איזי כהן מנכ"ל כלל ביטוח, צילם: אוראל כהן

תגיות