מנכ"ל XLMedia: לפני ההנפקה עסקנו בכסף, עכשיו מה שחשוב זה לעמוד בתחזיות"
בכנס הנפקות בלונדון אמר אורי וייס כי XLMedia עבדה על ההנפקה בבירה הבריטית שנה וחצי מראש. שור קפיטל: "חשוב להתכונן הנפקה - המעבר מחברה פרטית לציבורית אינו פשוט"
"לפני שהפכנו להיות ציבוריים מה שהיה חשוב לנו בעיקר היה להרוויח כסף, ולא היכולת לחזות את ההכנסות, אבל מאז שהפכנו להיות ציבוריים המצב הזה השתנה", כך אמר אורי וייס, מנכ"ל XL Media, בכנס הנפקות בלונדון שנערך היום (ג') בבורסת תל אביב.
קראו עוד בכלכליסט
על כך הוסיף וייס, כי "המשקיעים מצפים לזה שתעמוד במספרים שלך. בשנה הראשונה העלינו את התחזיות שלנו פעמיים, ואם שמים את המטרות גבוה מדי ומחמיצים אותן זה מאכזב את המשקיעים אז צריך לשים מטרות ריאליות".
בשיחה לאחר הפאנל אמר עו"ד סיימון מרקס, שותף במשרד אפשטיין רוזנבלום מעוז (ERM): כי "2014 הייתה שנת שיא במונחים של הנפקות של חברות ישראליות בלונדון. לעומתה, 2015 החלה בתנופה איטית יותר, אבל עם מספר עסקאות משמעותי על סדר היום - הצפי מורה על התקרבות למספרים של 2014. הגעתה של משלחת משקיעים מוסדיים מבריטניה לישראל בימים האחרונים, מצביעה על תפקודן של החברות הישראליות הרשומות בלונדון ב- 18 החודשים האחרונים ומהווה אינדיקציה נוספת לעניין הרב אותו מפגינה קהילת ההשקעות הלונדונית בהייטק ישראלי".
"בורסת ה-AIM עושה עבודה מצוינת במשיכת חברות ישראליות קטנות יותר או כאלה שפעילות בתחומים שבהם לשוקי לונדון יש יתרון מובנה. עם זאת, נדרש לימוד וחינוך של המשקיעים הבריטים לגבי מה שיש לישראל עוד להציע. לונדון יכולה למשוך מספר גדול בהרבה של חברות ישראליות, אם המשקיעים כאן יאמצו גישה יותר אקטיבית בהשקעה בחברות בשלב מוקדם - מספר שנים לפני שאופציית ההנפקה הופכת ריאלית, וגישה אגרסיבית יותר בכל הקשור להובלה והשתתפות בסבבי גיוס לפני הנפקה", הוסיף מרקס.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה