אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מותג נעלי הנשים הישראלי ביוטיפיל ימכור בסין ובווייטנאם צילום: נמרוד גליקמן

מותג נעלי הנשים הישראלי ביוטיפיל ימכור בסין ובווייטנאם

בחברה מעריכים את ההכנסות הצפויות מהמהלך ב־4 מיליון שקל בשנה הראשונה

18.11.2015, 08:36 | נורית קדוש
מותג נעלי הנשים הישראלי ביוטיפיל (BeautiFeel) יתחיל למכור בסין ובווייטנאם בעקבות שיתופי פעולה עם רשתות כלבו מקומיות - כך נודע ל"כלכליסט". בחברה מעריכים את ההכנסות הצפויות מהמהלך ב־4 מיליון שקל בשנה הראשונה.

בשוק הסיני תמכור החברה דרך רשת בתי הכלבו Parkson, שכבר קיבלה משלוח ראשון בשווי 250 אלף דולר. ב־2016 צפויה החברה להתחיל לפעול בשוק הווייטנאמי באמצעות חנויות shop־in־shop ברשת בתי הכלבו היפנית Takashimaya, לצד מותגי עילית כלואי ויטון, שאנל ודיור.

ביוטיפיל החלה לפעול בשוק האסייתי באוגוסט אשתקד, שבמהלכו פתחה חנות shop־in־shop בבית הכלבו Takashimaya בסינגפור ובהמשך מכרה ברשת חנויות נעליים פרטית במדינה.

לפי נתוני החברה, 95% מייצור הנעליים שלה מופנים לשוק הבינלאומי ומוצריה נמכרים בכ־700 חנויות נעליים במדינות כארה"ב, קנדה, רוסיה ואוסטרליה. החברה מפעילה 11 חנויות מותג שמהן שש בישראל, ארבע באוסטרליה ואחת בסינגפור.

תגיות