אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שטראוס היא המפרסמת העיקרית במגזר הדתי

שטראוס היא המפרסמת העיקרית במגזר הדתי

הקבוצה שאיבדה ב-2015 את הבכורה כמפרסמת הגדולה במשק לסופר-פארם מככבת במגזר הדתי עם קמפיין לדנונה בכשרות מיוחדת ולקפה נמס עלית

02.02.2016, 09:02 | אורנה יפת

קבוצת שטראוס, שאיבדה ב־2015 את הבכורה כמפרסמת הגדולה במשק לסופר־פארם, מובילה את טבלת המפרסמים של המגזר הדתי. כך עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום. הקבוצה השקיעה בפרסום למגזר 6.5 מיליון שקל באמצעות משרד הפרסום בולטון פוטנציאל, עלייה של כ־25% לעומת 2014.

קראו עוד בכלכליסט

בשנה האחרונה פרסמה קבוצת שטראוס את המותג דנונה, שבשנה שעברה לא זכה לפרסום, עם קמפיין "היחיד שמסייע להסדרת פעילות העיכול האטית" ו"כל הבריאות של דנונה בכשרות מהודרת במיוחד בשבילך". בנוסף הגבירה הקבוצה את התמיכה בקפה נמס של עלית, שעלה בכ־52% בהשקעה לפרסום בשנת 2015 עם הקמפיינים "להיות בשרי בלי לחשוב פעמיים", "שבו לזמן איכות" ועוד.

במקום השני נמצאות אלקטרה ותנובה עם השקעה של כ־4.14 מיליון שקל כל אחת. מחסני חשמל היא המפרסמת הגדולה בקבוצת אלקטרה עם השקעה של כ־2.36 מיליון שקל. תנובה השקיעה השנה כ־500 אלף שקל בקמפיין עגלת הכסף, שבה היה אפשר לזכות ב־100 שקל על כל מוצר תנובה שקונים. מעדן קרלו חזר ב־2015 לפרסם עם קמפיין "קרלו מיני" ומבצע "כיף לשחק".

קבוצת נסטלה רשמה ירידה בהשקעה לפרסום של כ־16% ופרסמה בכ־3.31 מיליון שקל. מטרנה וגלידות נסטלה צמצמו את ההשקעה לפרסום ב־13% ו־55% בהתאמה, ואילו אסם העלתה את השקעתה ב־8%.

תגיות