אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הסכם חדש לטאבולה באנגליה צילום: אוראל כהן

הסכם חדש לטאבולה באנגליה

חברת המלצות התוכן הישראלית חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם טריניטי מירור הבריטית, מהמוציאים לאור הגדולים בתחום העיתונות המקומית בממלכה

11.02.2016, 18:08 | מאיר אורבך

טאבולה חתמה על הסכם שיתוף פעולה דו שנתי עם טריניטי מירור, אחד מהמוציאים לאור הגדולים בתחום העיתונות המקומית בבריטניה. לטרינטי מירור כ-22 מיליון מבקרים ייחודים בחודש באתרים השונים של ההוצאה. בין האתרים שלו: The Mirror , Daily Record ו-Manchester Evening News.

קראו עוד בכלכליסט

במסגרת ההסכם טאבולה תספקק לאתר חבילה מלאה של פתרונות הכוללים גם פרסום נייטיב באתרי מירור, יכולת עריכה של העמודים ואת מערכת המלצות התוכן של טאבולה.

בשיחה עם "כלכליסט אומר אדם סינגולדה", מייסד ומנכל טאבולה, שההסכם החדש ייחודי בזכות העובדה שמירור בחר בכל המערכות של טאבולה ורואה בהן מקור הכנסה חדש וחשוב לעיתון.

אדם סינגולדה. מייסד טאבולה, צילום: David Pexton אדם סינגולדה. מייסד טאבולה | צילום: David Pexton אדם סינגולדה. מייסד טאבולה, צילום: David Pexton

לאחרונה חתמה טאבולה על שורה של הסכמים באנגליה ובשאר אירופה עם מוצאים לאור דוגמת Daily Mail, ESI Media, Future Publishing, Johnston Press, NextRadioTV, Marie Claire ועוד.  

בסקר שנעשה בדצמבר האחרון על ידי קומסקור נקבע שטאבולה היא חברת המלצות התוכן הגדולה בעולם. טאבולה, לפי אותו סקר, רשמה כ-1.15 מיליארד הקלקות על המלצות תוכן במהלך חודש אוקטובר האחרון. ל"כלכליסט" נודע שזו עלייה של כמעט פי 4 לעומת כ-300 מיליון הקלקות שהיו לחברה בחודש המקביל ב-2014.

טאבולה מחזיקה משרדים בישראל ובארצות הברית, היא מעסיקה כ-350 עובדים וגייסה עד היום מעל ל-150 מיליון דולר.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות