אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מאז ניסיון המיזוג: גולן וסלקום מדממות לקוחות צילום: אוראל כהן

בדיקת כלכליסט

מאז ניסיון המיזוג: גולן וסלקום מדממות לקוחות

סלקום איבדה כ־7,000 לקוחות בשלושת החודשים האחרונים, גולן איבדה מאז תחילת השנה כ־6,500 לקוחות. המובילה: הוט מובייל עם כ־13 אלף לקוחות חדשים

02.03.2016, 08:25 | אלירן מלכי

גולן טלקום של מיכאל גולן אינה מצליחה להחזיק לקוחות ומתחילת השנה מציגה גיוס שלילי של כ־6,500 לקוחות, כך עולה מנתוני חברות הסלולר. החברה שמחכה לאישור הממונה על הגבלים עסקיים ומשרד התקשורת על מיזוגה עם סלקום תמורת 1.17 מיליארד שקל אמנם הציגה בסיכום שלושת החודשים האחרונים גיוס חיובי של 6,062 לקוחות, אך מאז תחילת השנה היא מאבדת לקוחות.

סלקוםהצליחה לגייס בשלושת החודשים האחרונים את מספר הלקוחות הגדול ביותר ובו בזמן גם לאבד את מספר הלקוחות הרב ביותר. בסיכום של שלושת החודשים האחרונים איבדה סלקום כ־6,500 לקוחות.

המגמה השלילית משתקפת באסטרטגיית החברה שנראה כי אינה משתתפת במלחמת המחירים בשוק הסלולר ומשקיעה מאמצים לבנות את עצמה כקבוצת תקשורת ולקדם את סלקום TV. כמו כן מנסים בסלקום לשים דגש על טיב השירות ולהשקיע פחות מאמצים בשמירה על לקוחות מתניידים שמחפשים את המחיר הנמוך ביותר.

חברת HOT מובייל ממשיכה להיות החברה המובילה ביותר בגיוסי הנטו בשוק הסלולר. מסיכום הנתונים של שלושת החודשים האחרונים עולה כי החברה גדלה ב- 13,455 לקוחות חדשים.וממשיכה לחזק את מגמת ההצטרפות אליה בעקבות המחירים הזולים שהיא מציעה ללקוחותיה.

חברת פלאפון שהשיקה החודש את המותג החדש שלה, ג’יני, סיימה גם היא את החודש כמו שאר חברות הסלולר הוותיקות ובהשוואה לשלושת החודשים האחרונים היא עומדת על גיוס שלילי של 4,619 לקוחות.

פרטנר, לאחר השקת המותג החדש, נמצאת בגיוס שלילי הגדול ביותר מבין כל החברות עם 15,560 לקוחות פחות. זאת בין השאר משום שהחברה לא שילבה עם בניית המותג מבצעים שוברי שוק שימשכו אליה לקוחות.

בגזרת המפעילים הוירטואליים, רמי לוי תקשורת מציגה גיוס חיובי של 4,069 לקוחות על אף הסערה התקשורתית שעברה החברה. מסתמן כי לקוחותיה מתעניינים פחות בהאשמות של עובדי החברה לשעבר כלפי התנהגות ההנהלה ויותר במחירים המוזלים שמוצעים להם.

חברת טלזר, החברה החדשה מבין המפעילות הוירטואליות הצליחה לגייס נטו 5,604 לקוחות חדשים.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות



6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
לאחר שרימו אותי עם ה"מבצע" 29 ש"ח שלהם, גם אני נטשטי את גולן
בלי שום בושה, נירשמתי למבצע, קיבלתי אישור במייל על הצטרפותי לממבצע! וכשהגיע החיוב החודשי פתאום גיליתי שחוייבתי במחיר מלא! פניתי לשרות לקוחות לברר ולבקש החזר - כמו לדבר לקיר. הם בשלהם, לא מוכנים לצרף בדיאבד וגם לא מוכנים להחזיר את הכסף וזאת על אף שיש לי אישור במייל מהם שצורפתי למבצע. טוב מאוד שהציבור מצביע ברגליים.
נוטש גולן  |  02.03.16
לכל התגובות