אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
האלטו החדשה: יבואנית סוזוקי משיקה את הסלריו בישראל

האלטו החדשה: יבואנית סוזוקי משיקה את הסלריו בישראל

מחירי הדגם החדש יחלו ב-59 אלף שקל לגרסא הידנית ויטפסו עד ל-66 אלף שקל לגרסא האוטומטית

11.04.2016, 17:36 | תומר הדר

מכשירי תנועה, יבואנית סוזוקי השיקה היום (ב') את סוזוקי סלריו, מחליפת האלטו. סוזוקי אלטו נחשבת למכונית בעלת חשיבות מכרעת לשוק הישראלי, זאת מכיוון שבשעתו היתה המכונית הראשונה שהוצגה בישראל לאחר הטמעת מתווה המיסוי הירוק הקודם - שמחירה ירד אל מתחת לרף 60 אלף השקלים.

הסלריו מצוידת במנוע בנפח 998 סמ"ק המפיק 68 כוחות סוס ו-9.1 קג"מ. על פי נתוני היצרן, אורכה הוא 3.6 מטרים וגובהה 154 סנטימטרים.

 היצע האביזרים כולל בין היתר שש כריות אוויר ומערכת מובילאיי.

הסלריו משווקת בישראל הן בגרסה בעלת תיבת הילוכים ידנית - והן בגרסה בעלת תיבת הילוכים אוטומטית-רובוטית.

המחירים יחלו ב-58,990 עבור הגרסה הידנית ויגיעו עד ל-65,990 עבור הגרסה האוטומטית.

סוזוקי סלריו. מחליפה את האלטו סוזוקי סלריו. מחליפה את האלטו סוזוקי סלריו. מחליפה את האלטו

תגיות

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
לדעתי רכב שווה בגלל החיסכון בדלק, הגודל הפנימי והמחיר, לא מבין למה הישראלים מתלהבים מהפיקנטו
הפיקנטו סתם רכב צפוף, כבד ושותה דלק, ויקר. החיסרון היחיד בסלריו הוא בטיחות, אבל אפשר לתקן את זה עם מוביליי. רכב יעיל לדעתי, מתאים למשפחות בגלל תא המטען הגדול. יש לו כמעט כל מה שרכב צריך: בטיחות, מחיר קניה ואחזקה נמוך, תאוצה סבירה.
אלכס  |  22.04.16
2.
חבל באמת שהפכנו למקום שבו המחיר הוא הבשורה
הכל נמדד מהחור של הגרוש כמו שאומרים הזקנים? עוד רכב בגזרת המיני שנותן פחות אחריות מאחרות, פחות מנוע, גיר פחות טוב אבל המחיר כמה שקלים פחות. האם אנחנו אמורים לקנות אותו רק כי הוא קצת יותר זול? הלוואי שהיצרנים והיבואנים היו מנסים "לקנות" אותנו במערכות בטיחות או בשיכלולים ולא פשוט במחיר
ירון , נהריה  |  12.04.16