אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ארוחת בוקר שמוגשת כל היום הצילה את מקדונלד'ס צילום: youtube

ארוחת בוקר שמוגשת כל היום הצילה את מקדונלד'ס

ענקית המזון פרסמה את דוחותיה לרבעון הראשון של 2016. ארוחות הבוקר החדשות שהושקו באוקטובר התגלו כהצלחה גדולה והעלו את המכירות של מנות שאינן כלולות בארוחת הבוקר. הרווח הנקי זינק ב-35% ל-1.1 מיליארד דולר

22.04.2016, 16:12 | שירות כלכליסט
ענקית המזון המהיר מקדונלד'ס פרסמה את תוצאות הרבעון, שעקפו את התחזיות, הודות לארוחות הבוקר המוגשות כל היום ומבצעים נוספים לקידום מכירות שהצליחו להחזיר את הלקוחות לסניפים בארה"ב.

קראו עוד בכלכליסט

מקדונלד'ס דיווחה היום כי עבור הרבעון שהסתיים ב-31 המרץ, זינק הרווח הנקי ביותר מ-35% ל-1.1 מיליארד דולר, שהם 1.23 דולר למניה. עם זאת, ההכנסות ירדו ב-1% ל-5.90 מיליארד דולר, הירידה הנמוכה ביותר מזה שבעה רבעונים. האנליסטים ציפו לרווח של 1.16 דולר למניה והכנסות בגובה 5.82 מיליארד דולר.

מנכ"ל מקדונלד מנכ"ל מקדונלד'ס סטיב איסטרברוק | צילום: מקדונלד'ס מנכ"ל מקדונלד

החברה דיווחה עוד, כי ההכנסות בסניפים בארה"ב הפתוחים למעלה משנה עלו ברבעון הראשון ב-5.4%, זאת בעוד שהאנליסטים ציפו לעלייה של 4.6%.

ארוחות הבוקר המוגשות כל היום שהושקו באוקטובר כחלק מהמאמצים של המנכ"ל סטיב איסטרברוק לבלום את הירידה המתמשכת במכירות, התגלו כהצלחה גדולה בקרב הצרכנים האמריקאים. הפופולריות של השירות עזרה להעלות את תנועת הלקוחות לסניפים, ואף העלתה את המכירות של מנות שאינן כלולות בארוחת הבוקר.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות