אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
האם זהו עתידה של קורוס? החשמלית של החברה תוכל ליסוע לטווח של 350 קילומטרים בלי טעינה

האם זהו עתידה של קורוס? החשמלית של החברה תוכל ליסוע לטווח של 350 קילומטרים בלי טעינה

הנתונים הרשמיים שהציגה קורוס טובים בהרבה מאלו שהציגה בזמנו בטר פלייס, בו היתה מעורבת גם החברה לישראל. מדובר ברכב הצפוי להתחיל בניסויים לקראת סוף השנה. קורוס 3 החשמלית מצוידת באפשרות לטעינה מהירה הממלאת כ-80% מהסוללה

29.04.2016, 13:02 | תומר הדר

קורוס, יצרנית הרכב הישראלית-סינית שזכתה השבוע להזרקת מזומנים מכיסו הפרטי של עידן עופר מציגה לראשונה בתולדותיה מכונית חשמלית - הקורוס 3 Q ELECTRIQ. מדובר בגרסה חשמלית של קורוס 3 הקיימת.

כזכור, במהלך החודשים האחרונים ידעה קורוס אינספור תהפוכות שכללו בין היתר הצהרות על הצגתו של רכב חשמלי חדש. כעת ההצהרות הופכות למציאות עם הצגת קורוס 3 Q ELECTRIQ בתערוכת הרכב בבייג'ין. מדובר ברכב קונספט הצפוי, לפי קורוס, להתחיל בניסויים כבר בשלהי שנת 2016. הרכב ישווק בסין בשנת 2017.

קורוס 3 חשמלית קורוס 3 חשמלית קורוס 3 חשמלית

הנתונים הרשמיים שמציגה קורוס רחוקים שנות אור מהנתונים שהציגה בזמנו המכונית החשמלית ששימשה פרויקט אחר בו היתה מעורבת בשעתו החברה לישראל, בטר פלייס, שהדגישה בשעתו שמכוניותיה החשמליות מסוגלות לנסוע לטווח של כ-180 קילומטרים. לעומת זאת, לפי הנתונים שמפרסמת קורוס, מכוניתה החשמלית מסוגלת לנסוע לטווח של 350 קילומטרים בין טעינות. בנוסף מצוידת קורוס 3 החשמלית באפשרות לטעינה מהירה האורכת שעה וממלאת כ-80% מן הסוללה. מהירותה המרבית של ה-3 החשמלית היא 162 קילומטרים לשעה והזינוק ל-100 קילומטרים לשעה אורך פחות משמונה שניות.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות



17 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

16.
המכונית הזו לא תגיע לפס היצור - החברה תקרוס הרבה לפני
הביצועים המובטחים לא נראים אמינים. אין לקורוס את הטכנולוגיה ליצור מנוע/סוללה שיובילו לביצועים כאלה. המכונית לא מסוגלת להתחרות בטסלה 3 (למרות שמנסים למצב אותה כמתחרה), ולחברה אין את הכסף כדי להשקיע בפיתוח קו היצור, אלא אם תמצא משקיעים תמימים בקרב הישראלים (כי הסינים וארצות אחרות ממש לא מלאות בפריארים).
אנדי  |  01.05.16
13.
תיקון טעות - בטר פלייס לא מכרה מכונית חשמלית
בטר פלייס מכרה בעיקר חוזה דרקוני, יקר, כובל, בלתי ניתן לניתוק, ובלתי הגיוני לטעינת מכוניות חשמליות. הם ניסו לעשות את מה שעשו חברות הסלולר, רק בתחום טעינת מכונית חשמלית. הישראלים, שהבינו בדיוק מה מוכרים להם, לא הסכימו להתקשר בחוזה דרקוני, יקר, ולא הגיוני.
29.04.16
לכל התגובות