אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
NBA: הוטלו מגבלות על חסויות חולצה בליגה צילום: אם סי טי

NBA: הוטלו מגבלות על חסויות חולצה בליגה

ליגת הכדורסל האמריקאית הבהיר לקבוצות שלא יוכלו למכור את חוזי הספונסרשיפ לחברות הקשורות לאלכוהול, הימורים, פוליטיקה וטבק

08.05.2016, 15:52 | שירות כלכליסט

ליגת הכדורסל האמריקאית (NBA) תטיל מגבלות על סוגי ספונסרשייפ החולצות בליגה, כך לפי דיווח ב-ESPN.

קראו עוד בכלכליסט

NBA. גם חברות מדיה לא יורשו להפוך לספונסריות חולצות, וכן מתחרות של נייקי, שכן לענקית ציוד הספורט יש חוזה בלעדי עם הליגה. , צילום: NBA.com NBA. גם חברות מדיה לא יורשו להפוך לספונסריות חולצות, וכן מתחרות של נייקי, שכן לענקית ציוד הספורט יש חוזה בלעדי עם הליגה. | צילום: NBA.com NBA. גם חברות מדיה לא יורשו להפוך לספונסריות חולצות, וכן מתחרות של נייקי, שכן לענקית ציוד הספורט יש חוזה בלעדי עם הליגה. , צילום: NBA.com

בחודש שעבר הכריזו ב-NBA שיאפשרו מכירה של ספונסרשייפ חולצות החל מעונת 2017-18, כחלק מתכנית פיילוט לשלוש שנים.

ב-ESPN מדווחים שה-NBA הבהיר עם זאת לקבוצות שלא יוכלו למכור את חוזי הספונסרשיפ לחברות הקשורות לאלכוהול, הימורים, פוליטיקה וטבק.

גם חברות מדיה לא יורשו להפוך לספונסריות חולצות, וכן מתחרות של נייקי, שכן לענקית ציוד הספורט יש חוזה בלעדי עם הליגה.

30 הקבוצות בליגה יהיו אחראיות למכור את חוזי הספונסרשייפ של עצמן.

חלק מהכנסות הקבוצות מחסויות גופיה יחולקו שווה שווה בין כל קבוצות הליגה.

תגיות