אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ההפסד בסלולר הוכפל - ו-HOT עברה להפסד ברבעון הראשון צילום: רמי זרנגר

ההפסד בסלולר הוכפל - ו-HOT עברה להפסד ברבעון הראשון

חברת הכבלים הציגה הפסד של 26 מיליון שקל לעומת רווח נקי של 29 מיליון שקל ברבעון המקביל. ההפסד התפעולי בסלולר עמד על 133 מיליון שקל

10.05.2016, 16:26 | אלירן מלכי

חברת HOT פרסמה היום (ג') את דוחותיה הכספיים לרבעון הראשון של 2016 והציגה הפסד של 26 מיליון שקל. ברבעון המקביל רשמה HOT רווח נקי של 29 מיליון שקל.

קראו עוד בכלכליסט

הכנסות החברה עמדו על 995 מיליון שקל, ירידה של 1%. ה-EBITDA של הרבעון עמד על 410 מיליון שקל, ירידה של 5%. הרווח התפעולי של HOT ברבעון היה 49 מיליון שקל, ירידה של 53% ביחס לרבעון המקביל אשתקד.

ברבעון הראשון צמחה HOT בכ-60 אלף מנויי סלולר, כתוצאה מתחרות אגרסיבית מול שאר חברות הסלולר, אך עם זאת, HOT עדיין מפסידה במגזר הסלולרי ורחוקה מלראות רווח. ההפסד התפעולי של החברה בשוק הסלולר לרבעון הראשון של 2016 הסתכם בכ-133 מיליון שקל - יותר מפי 2 לעומת ההפסד ברבעון המקביל.

פטריק דרהי, בעלי HOT פטריק דרהי, בעלי HOT פטריק דרהי, בעלי HOT

מבחינה אסטרטגית, HOT לא חושבת שלקוחות הסלולר יהוו את מקור ההכנסות העיקרי שלה, אלא רואה בהם כלקוחות פוטנציאלים של המקור הכנסה העיקרי שלה – הכבלים. החברה מקווה כי בשלב מסוים ביחסים בינה לבין הלקוחות, הם יחליטו לנסות גם את שירותי הטלוויזיה של החברה על שלל מבצעי הטריפל, ושם נמצא נתח השומן העיקרי של החברה.

בשירותי הטלוויזיה, החברה רשמה רווח תפעולי של 182 מיליון שקל, עלייה של 11%.

מנכ"לית HOT, טל גרנות-גולדשטיין, מסרה כי "השינוי הדרמטי בעולמות השירות והתהליכים אותו החברה עוברת מביאים למגמה החיובית הנמשכת של צמיחה בלקוחות הטריפל האינטרנט והטלפוניה וההאטה החדה במספר הלקוחות הנוטשים. מגמת ההאטה בנטישת המנויים מגיעה לשיעור ירידה פנומנאלי של 80% במספר הלקוחות הנוטשים לעומת הרבעון הקודם. כמו כן החברה מציגה שיפור בתוצאות הכספיות של החברה ב-2016 ביחס לרבעון הרביעי של 2015".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות