אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אדידס מתמקדת: מוכרת את המותג הנוסטלגי "מיטשל אנד נס" צילום: snapbacksender.com

אדידס מתמקדת: מוכרת את המותג הנוסטלגי "מיטשל אנד נס"

יצרנית ציוד לבוש הספורט הודיעה שתמכור את מותג הספורט האמריקאי שלה, כחלק מהאסטרטגיה שלה להתמקד במותגי ליבה

28.05.2016, 18:37 | שירות כלכליסט

אדידס הודיעה אתמול (ו') כי תמכור את מותג הספורט האמריקאי שלה "מיטשל אנד נס" (Mitchell & Ness) כחלק מהאסטרטגיה שלה להתמקד במותגי הליבה שלה.

קראו עוד בכלכליסט

אדידס, יצרנית לבוש הספורט השנייה בגודלה בעולם אחר נייק, הסכימה למכור את החטיבה לקרן אקוויטי פרטית בארה"ב, "ג'גרנאוט קפיטל פרטנרס" ( Juggernaut Capital Partners ) בעסקת יורו בסכום דו-ספרתי בינוני, אמרה החברה. אדידס מסרה, כי תשקיע את הכסף ביצירת תוכנית אסטרטגית חדשה המכוונת להגדלת המחזור המסחרי והרווחים.

"בגדי נוסטלגיה כבר לא מהותיים לאסטרטגיה שלנו ומכירתה של מיטשל אנד נס יאפשר לנו לפשט את המורכבות המבנית ולהתמקד בקהל היעד שלנו ביתר אגרסיביות עם מותגי הליבה שלנו", אמר מנכ"ל החברה הרברט היינר.

אדידס. מתמקדת בעסקי הליבה שלה, צילום: איי אף פי אדידס. מתמקדת בעסקי הליבה שלה | צילום: איי אף פי אדידס. מתמקדת בעסקי הליבה שלה, צילום: איי אף פי

על אף ש"מיטשל אנד נס" נחשב למותג לייף סטייל חזק, אדידס אמרה שהמיקוד שלה הוא בספורט פעיל. מוקדם יותר החודש אמרה אדידס כי היא מבקשת למכור חלקים מפעילות הגולף המדשדשת שלה, לאחר שנים של מכירות מאכזבות, ובכלל זה "טיילורמייד-אדידס גולף" (Taylormade-Adidas Golf), "אדמס" (Adams) ו"אשוורת'" (Ashworth), המייצרות בעיקר ציוד גולף.

החברה גם הודיעה לאחרונה על חיסול השותפות שלה עם נבחרת הכדורגל "צ'לסי", שהביא להוצאה חריגה ולהעלאת תחזית הרווחים של השנה. אדידס אמרה שסיום השותפות משקפת את אסטרטגיית החסויות של החברה ומביאה לשיתוף פעולה עם פחות נבחרות. החברה הודיעה עוד, שעסקת המכירה צפויה להיחתם ברבעון הנוכחי.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות