צילום: בלומברג
טוויטר השקיעה 70 מיליון דולר בשירות הסטרימינג סאונדקלאוד
לרשת החברתית 400 מיליון משתמשים, אך רק חצי מהם פעילים באופן יומיומי והיא מקווה שהחיבור עם שירות השמעת המוזיקה יגביר את המעורבות השוטפת
15.06.2016, 11:05 | רפאל קאהאן
טוויטר הודיעה על השקעה בשירות הזרמת המוזיקה החברתי סאונדקלאוד. ב"ניו יורק טיימס" דיווחו אתמול (ג') שהיקף ההשקעה הינו כ-70 מיליון דולר ושהסיבה לכך היא הרצון למשוך יותר משתמשים פעילים. כיום יש לטוויטר כ-400 מיליון משתמשים רשומים, אולם רק פחות ממחצית מהם פעילים באופן יומיומי.
לעמוד כלכליסט-טק
לחצו כאן
קראו עוד בכלכליסט
סאונדקלאוד הוקם ב-2008, כשירות עבור מוזיקאים עצמאיים וחובבים שיוכלו להעלות אליו יצירות. כיום הוא מתהדר בכ-175 מיליון משתמשים ברחבי העולם. אך ספג אש מצד תעשיית המוזיקה עקב הפיקוח הרופף על התכנים שהועלו על ידי המשתמשים, שנטען שבמקרים רבים הפרו זכויות יוצרים.
טוויטר אף שקלה לרכוש את סאונדקלאוד לפני שנתיים, אך מאז הצליחו מנהליו לחתום על מספר הסכמים עם חברות הפקה, מה שסייע לה בקבלת לגיטימיות מסויימת מצד גורמים נוספים בתעשיית המוזיקה. בשנה שעברה חתמה סאונדקלאוד על חוזי הפצה חדשים עם חברות המוזיקה הגדולות וחידשה גישה לקטלוג של כ-125 מיליון שירים, במקביל להשקת שירות חינמי שהתבסס על צפייה בפרסומות.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה