אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אמדוקס מגיבה לחשיפת "כלכליסט": "המהלכים שאנחנו עוברים לא נועדו לפיטורי עובדים"

מנהלת חטיבת ה-Delivery, שעומדת בפני פיצול דרמטי: "נראה שעומדים מאחורי הפרסום גורמים זרים שאינם בוחלים בכל דרך להשיג את מטרתם לרבות ע"י זריית פחד"

13.07.2016, 13:14 | מאיר אורבך

בהמשך לחשיפת "כלכליסט" הבוקר (ד') של השינוי הארגוני בחטיבת ה-Delivery, פנתה מנהלת החטיבה במכתב לעובדי החברה והסבירה שמדובר במהלך שלא נועד לפיטורי עובדים. המהלך לדבריה נמצא עדיין בשלב הבוסרי שלו ולא בשלבי יישום. עם זאת, בפניות שקיבל "כלכליסט" אמרו גורמים המקורבים לחברה שהמהלך נמצא כבר בעיצומו.

קראו עוד בכלכליסט

"כלכליסט" פירסם היום כי חברת אמדוקס ניצבת בפני אחד השינויים הארגוניים הגדולים שביצעה בשנים האחרונות. ספקית שירותי התוכנה למערכות חיוב וקשרי לקוחות תפצל את אחת החטיבות המרכזיות בחברה, חטיבת ה־Delivery, לשישה אזורים גיאוגרפיים עסקיים שונים. החטיבה מונה כיום למעלה מ־5,000 עובדים, 1,500 מהם בישראל. לפי גורמים באמדוקס, מספר העובדים שמשרתם בסכנה מיידית בעקבות המהלך נע בין 100 ל־200. עם זאת, בינתיים אמדוקס לא פיטרה עובדים ולא דיווחה על כל כוונה כזו.

אלי גלמן מנכ"ל אמדוקס, צילום: נתן דביר אלי גלמן מנכ"ל אמדוקס | צילום: נתן דביר אלי גלמן מנכ"ל אמדוקס, צילום: נתן דביר

כך כותבת מנהלת החטיבה, תמי מינץ: "הופתעתי לקרוא הבוקר בעיתון "כלכליסט" את הידיעה בדבר השינוי הארגוני שאמדוקס מתכוונת לערוך ביחידת הדליברי, אותה אני מנהלת, בכל העולם ובישראל. ברצוני להבהיר: מדובר בפרסום מטעה שאינו נכון. המהלך שדובר בו בכתבה נמצא בשלב בוסרי של חשיבה ראשונית, ולא התקבלה שום החלטה לגבי יישומו. ובכל מקרה לא מדובר במהלכים שנועדו לפיטורי עובדים.

"בכל עת אנו בוחנים שינויים ושיפורים בדרכי עבודתנו. רעיונות אלו נבחנים בצוותי עבודה משותפים בין עובדים ומנהלים. פרסום הרעיונות בשלב זה הוא מגמתי, חסר אחריות ופוגע בחברה ועובדיה. לצערי הרב נראה שעומדים מאחורי הפרסום גורמים זרים שאינם בוחלים בכל דרך להשיג את מטרתם לרבות ע"י זריית פחד בין עובדי החברה. אני גאה ומודה לעובדים הרבים התורמים לעשייה ולתהליכי החשיבה".

תגיות

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
הספינה הזו טובעת. עצוב לכתוב את זה אבל
הספינה הזו טובעת. עצוב לכתוב את זה אבל זה הזמן לומר את האמת. מעל ל-60 אחוזים מההכנסות מגיעים מלקוח אחד בלבד. יש כל כך הרבה שומן בשכבה הניהולית יש כמעט 10000 עובדים בהודו - וכן הודו היא מעצמת הייטק שרק גדלה הקידמה הטכנולוגית של המתחרים מאפילה על המון אזורים שאמדוקס לא חידשה כבר שנים(למרות שהיא מספרת לכולם שהיא כן) קומבינות ויד רוחצת יד - הבעל של והאשה של עובדים שם החזירו מנהלת בכירה לעבודה אחרי שנחשדה בקבלת שוחד לפני כמה שנים. הסתדרות שמנסה להילחם ועושה נזקים אותי פיטרו משם וזה היה קשה (בגיל 44 מצאתי עבודה חדשה אחרי 6 חודשים בבית) אפשר לכתוב המון מילים יפות ולמסך את העובדים אבל אמדוקס תסיים את דרכה כמו קומברס ברגע שהלקוח הכי גדול שלה יבין שגם הוא חלק מהבעייה.
Sword  |  13.07.16
לכל התגובות