אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בפעם השנייה הקיץ: 15 אלף לקוחות קיבלו חיוב חשמל כפול

בפעם השנייה הקיץ: 15 אלף לקוחות קיבלו חיוב חשמל כפול

בחברת החשמל לא מסרו את סיבת התקלה אך מסרו כי פרטי הלקוחות ידועים להם ולכן אין צורך להתקשר ולעדכן אותם: "אנו מתנצלים על חוסר הנוחות ופועלים לביצוע זיכוי מידי"

23.08.2016, 10:58 | ליאור גוטמן

חברת החשמל מעדכנת הבוקר (ג') שכ-15 אלף לקוחות קיבלו השבוע חיוב כפול של חשבון החשמל האחרון שלהם.

קראו עוד בכלכליסט

בחברת החשמל לא מסבירים למה זה קרה אבל באותה נשימה מחדדים שהם יודעים את "שמות כלל הלקוחות שחוייבו בחיוב כפול ולכן אין צורך ליצור קשר ולעדכן", ולכן הם "מתנצלים על חוסר הנוחות ופועלים לביצוע זיכוי מידי".

 , צילום: בלומברג צילום: בלומברג  , צילום: בלומברג

מדובר בפעם השני הקיץ שאירוע כזה נרשם - בחודש שעבר דיווחה החברה על אירוע דומה כאשר מקור הבעיה אז, כך לטענת החברה, הייתה החלפת מערכות המחשוב וגביית הכספים.

בחברה טענו אז כי מקור התקלה הוא בהטמעת מערכת מחשוב חדשה שגרמה כך שלקוחות שמשלמים בהוראת קבע שילמו על החשמל שהם צרכו פעמיים.

במהלך חודש יוני החליפה חברת החשמל את מערכות המחשוב שלה ושדרגה בין השאר את מוקד 103, מה שהוביל לטענתה ל"עומסים במערכות ועיכובים בשירות".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות