אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
יאהו תשנה את שמה לאלטבה לאחר המכירה, מריסה מאייר תפרוש צילום: בלומברג

יאהו תשנה את שמה לאלטבה לאחר המכירה, מריסה מאייר תפרוש

לאחר ששירותי האינטרנט, המייל, אפליקציות המובייל וכלי הפרסום שלה יימכרו לוורייזון, האחרונה תחזיק בשם המותג "יאהו". שינוי השם לאלטבה יישקף את הפיכתה של יאהו לחברת אחזקות

10.01.2017, 08:24 | שירות כלכליסט

יאהו עתידה לקצץ את מספר חברי הדירקטוריון שלה, לאמץ זהות תאגידית חדשה ולשנות את שמה לאלטבה (Altaba)  - אם עסקת המכירה לוורייזון תצא לפועל.

בקשה לשינוי שם כבר נשלחה לרשות האמריקאית לניירות ערך.  

קראו עוד בכלכליסט

לאחר ששירותי האינטרנט, המייל, אפליקציות המובייל וכלי הפרסום שלה יימכרו לוורייזון, האחרונה תחזיק בשם המותג "יאהו". שינוי השם לאלטבה יישקף את הפיכתה של יאהו לחברת אחזקות. השקעות יאהו בענקית הסינית עליבאבא ויאהו יפן שוות יותר מ-40 מיליארד דולר.

מריסה מאייר, צילום: רויטרס מריסה מאייר | צילום: רויטרס מריסה מאייר, צילום: רויטרס
בנוסף, לאחר המכירה צפויה מאריסה מאייר, מנכ"לית יאהו, לפרוש מתפקידה, כמו גם דיוויד פילו, אחד ממייסדי החברה וחברי דירקטוריון נוספים. בינתיים, אתמול מונה אריק באנדט ליו"ר החברה והחליף בתפקיד את מיינרד ווב, שכיהן בתפקיד ארבע שנים וצפוי לעזוב את יאהו לאחר שהמכירה תושלם.

ואולם עסקת ורייזון נמצאת בסימן שאלה לאחר שיאהו חשפה את שתי פריצות הענק אליה בשנים 2014-2013 במהלכן נגנב מידע אישי מיותר ממיליארד חשבונות. ורייזון טרם הודיעה אם בכוונתה להוציא את העסקה לפועל לאחר הגילויים האחרונים.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות