אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אפשר להתחיל לאכול כמו טום בריידי ב-78 דולר לשבוע צילום: אי פי איי

אפשר להתחיל לאכול כמו טום בריידי ב-78 דולר לשבוע

חברת פרפל קארוט המייצרת מנות מוכנות ממרכיבים טבעיים הכריזה בשבוע שעבר על שותפות עם הקוורטרבק של ניו אינגלנד פטריוטס, והשיקה ארוחות TB12 שתואמות לדיאטה הקפדנית של בריידי

13.03.2017, 16:11 | שירות כלכליסט

בשנה האחרונה הוסיף טום בריידי את השם שלו לשורת מוצרים כמו מותג ציוד כושר וספר בישול. כעת הוא מצטרף לעסקי מנות מוכנות למנויים.

קראו עוד בכלכליסט

"אכילת מנות כמו אלה שנשלח ללקוחות שלנו עזרה לי להישאר בשיאי", מסר בריידי בהצהרה.  המנות כוללות קערת ראמן עם ברוקולי צרוב, אמרנט ועוגות לפת קריספיות עם קינואה טאבולה ויוגורט זעתר. , צילום: גטי אימג "אכילת מנות כמו אלה שנשלח ללקוחות שלנו עזרה לי להישאר בשיאי", מסר בריידי בהצהרה. המנות כוללות קערת ראמן עם ברוקולי צרוב, אמרנט ועוגות לפת קריספיות עם קינואה טאבולה ויוגורט זעתר. | צילום: גטי אימג'ס "אכילת מנות כמו אלה שנשלח ללקוחות שלנו עזרה לי להישאר בשיאי", מסר בריידי בהצהרה.  המנות כוללות קערת ראמן עם ברוקולי צרוב, אמרנט ועוגות לפת קריספיות עם קינואה טאבולה ויוגורט זעתר. , צילום: גטי אימג

חברת פרפל קארוט המייצרת מנות מוכנות ממרכיבים מהטבע הכריזה בשבוע שעבר על שותפות עם הקוורטרבק של ניו אינגלנד פטריוטס, והשיקה ארוחות TB12 שתואמות לדיאטה הקפדנית של בריידי. הפרטים הפיננסיים של העסקה לא נחשפו.

החברה החלה למכור את מנויים למנות בעלות של 78 דולר לשבוע (שש מנות) - מחיר שגבוה ב-10 דולרים מהמנוי הרגיל של החברה.

המנות של בריידי שונות מהמנות הרגילות שמוכרת החברה, שכן לפי דרישתו הן יכילו ריכוז גבוה של חלבון, יהיו נטולות גלוטן ובעלות כמות קטנה של סויה וסוכר מעובד. המנות לא יכללו מוצרי חלב, ביצים, דגים, בשר או מזונות מעובדים.

"אכילת מנות כמו אלה שנשלח ללקוחות שלנו עזרה לי להישאר בשיאי", מסר בריידי בהצהרה. המנות כוללות קערת ראמן עם ברוקולי צרוב, אמרנט ועוגות לפת קריספיות עם קינואה טאבולה ויוגורט זעתר.

"יש חשיבות לאותנטיות", מסר מייסד ומנכ"ל החברה אנדי לוויט, "כל ארוחה אושרה על ידי טום והצוות שלו, והוא עצמו יקבל אריזה של מנות לביתו, שהיא בדיוק כמו המנות שהלקוחות שלנו מזמינים".

החסות של בריידי יכולה להעניק דחיפה עצומה למותג המתחרה בשוק צפוף, שהשווי שלו נאמד כיום על 2 מיליארד דולר, אך צפוי לטפס ל-30 מיליארד דולר בשמונה השנים הבאות, כך לפי לוויט.

"בסביבות 75% מהלקוחות שלנו הן נשים", אומר לוויט. "אנחנו חושבים שההוספה של טום תעלה את הסבירות שגברים יירשמו לשירות, בגלל הקשר שהם מרגישים כלפיו. עם זאת, יש הרבה נשים שהיו מעוניינות שבן הזוג שלהן ייראה כמו טום".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות