אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אאוטבריין תאפשר לדעת כמה כל כתבה באתר מכניסה למו"ל צילום: אוראל כהן

אאוטבריין תאפשר לדעת כמה כל כתבה באתר מכניסה למו"ל

הטכנולוגיה החדשה מתבססת על מוצר של חברת Revee אותה אאוטבריין רכשה בשנה שעברה. המוצר החדש, AY, יאפשר לשלוט באופן אוטומטי בתכנים ולמקסם את ההכנסה

29.03.2017, 16:11 | מאיר אורבך
אאוטבריין, חברת גילוי התוכן הישראלית השיקה טכנולוגיה חדשה שמאפשרת למו"לים לקבל מידע על התשואה שמייצרת להם כל כתבה או סרטון וידאו באתר. "עד היום למו"לים לא היה מושג כמה שווה כל כתבה או כל וידאו שהם מייצרים. המוצר החדש שלנו מאפשר להם להבין את הערך הכלכלי של כל כתבה או ווידאו, ועל בסיס זה לנהל את האתר על מנת למקסם את הכנסות מההמלצות האורגניות", אומר ירון גלאי, מנכ"ל ומייסד אאוטבריין. המוצר החדש מבוסס על טכנולוגיה של החברה שאותה רכשה אאוטבריין בשנה שעברה, Revee.

קראו עוד בכלכליסט

כיום, רוב אתרי התוכן מעריכים את השווי של כל עמוד באתר באמצעות ממוצע כאשר בפועל יש שונות גבוהה בין שווי העמודים. הכלי חדש שנקרא AY (Automatic Yield),מאפשרת לבעלי אתרים לעקוב אחר הרווחים מהתוכן בזמן אמת ולראות את השווי של כל עמוד. המערכת לא רק תשקף את ההכנסות, כי אם גם תגדיל אותן באמצעות ניתוב יחידות התוכן למיקומים הריווחיים ביותר, זאת מבלי להזדקק לנדל"ן נוסף.

המוצר החדש לש אאוטבריין יאפשר לכם לגלות כמה הכתבות שלכן שוות המוצר החדש לש אאוטבריין יאפשר לכם לגלות כמה הכתבות שלכן שוות המוצר החדש לש אאוטבריין יאפשר לכם לגלות כמה הכתבות שלכן שוות

"היכולת לקבל מידע על ערך ההכנסה האמיתי של דפי התוכן בזמן אמת, מכל השותפים יוביל לכך שההמלצות בעלות השווי הגבוה ביותר יוגשו לקהלים שהכי מתעניינים בהם", אומר לירון אברהם, מנהל הפעילות העסקית בישראל. AY מאפשר למו"ל לנהל את כל ההכנסות באמצעות כלי אחד, המעביר מידע מכל מקורות הטראפיק וערוצי המוניטיזציה השונים, לא רק מאאוטבריין, אלא גם מגוגל, פייסבוק, טוויטר וכו'.

המו"ל רואה עתה את כל ההכנסות מולו. AY פותר בעיה מרכזית איתה התמודדו האתרים – חוסר היכולת לחבר בין מערכות התוכן לבין מידע על אומדן ההכנסות, בטכנולוגיה אחת. כעת, ניתן לעקוב אחר ערך התוכן בזמן האמת ולמקסם הכנסות.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות