אאוטבריין תאפשר לדעת כמה כל כתבה באתר מכניסה למו"ל
הטכנולוגיה החדשה מתבססת על מוצר של חברת Revee אותה אאוטבריין רכשה בשנה שעברה. המוצר החדש, AY, יאפשר לשלוט באופן אוטומטי בתכנים ולמקסם את ההכנסה
קראו עוד בכלכליסט
כיום, רוב אתרי התוכן מעריכים את השווי של כל עמוד באתר באמצעות ממוצע כאשר בפועל יש שונות גבוהה בין שווי העמודים. הכלי חדש שנקרא AY (Automatic Yield),מאפשרת לבעלי אתרים לעקוב אחר הרווחים מהתוכן בזמן אמת ולראות את השווי של כל עמוד. המערכת לא רק תשקף את ההכנסות, כי אם גם תגדיל אותן באמצעות ניתוב יחידות התוכן למיקומים הריווחיים ביותר, זאת מבלי להזדקק לנדל"ן נוסף.
"היכולת לקבל מידע על ערך ההכנסה האמיתי של דפי התוכן בזמן אמת, מכל השותפים יוביל לכך שההמלצות בעלות השווי הגבוה ביותר יוגשו לקהלים שהכי מתעניינים בהם", אומר לירון אברהם, מנהל הפעילות העסקית בישראל. AY מאפשר למו"ל לנהל את כל ההכנסות באמצעות כלי אחד, המעביר מידע מכל מקורות הטראפיק וערוצי המוניטיזציה השונים, לא רק מאאוטבריין, אלא גם מגוגל, פייסבוק, טוויטר וכו'.
המו"ל רואה עתה את כל ההכנסות מולו. AY פותר בעיה מרכזית איתה התמודדו האתרים – חוסר היכולת לחבר בין מערכות התוכן לבין מידע על אומדן ההכנסות, בטכנולוגיה אחת. כעת, ניתן לעקוב אחר ערך התוכן בזמן האמת ולמקסם הכנסות.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה