אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
נהגי מוניות הדר שזכו במכרז בנתב"ג מסרבים לתת הנחה של 31%

נהגי מוניות הדר שזכו במכרז בנתב"ג מסרבים לתת הנחה של 31%

הדר והזוכה הנוספת במכרז, Gett, ינסו למצוא פתרון למשבר. רשות שדות התעופה נתנה לצדדים ארכה עד מחר בצהריים לפני שתפנה לערכאות משפטיות

21.05.2017, 15:08 | ליאור גוטמן

המכרז החדש של רשות שדות התעופה שנסגר רק החודש עלול שלא לצאת לדרך - חלק מנהגי מוניות הדר הודיעו הבוקר (א') שהם יסרבו להסיע לקוחות בשל התנאי למתן הנחה של 31% מהתעריף הרשמי. 

מוניות הדר זכו במכרז יחד עם חברת Gett במכרז להסעת כמיליון איש בשנה מנתב"ג ואליו, כאשר בדיעבד התברר שהם היו היחידים שניגשו אליו. בסביבת מוניות הדר, שהפעילו את השירות עד היום, חשבו שחברת Gett תעמיד תמחור עם הנחה שתנוע בין כמה אחוזים בודדים לעד 10%, אולם בפועל המחיר שהוגש חתך כשליש מתעריפי מתעריפי משרד התחבורה.

מקורות בהדר מסרו שהיום יתנהלו מגעים בין מוניות הדר ל-Gett כדי למצוא מתווה פתרון ברמה שלא יפגע בפרנסה של הנהגים. רש"ת נתנו ארכה של עד מחר ב-14:00 כדי שיימצא פתרון בטרם יפנו לערכאות משפטיות.

ארכיון, צילום: חיים הורנשטיין ארכיון | צילום: חיים הורנשטיין ארכיון, צילום: חיים הורנשטיין

כעת, ורק אחרי שדבר הזכיה נודע, הנהגים מתמרמרים על התמחור הנמוך מה שעלול להוביל אותם לטענתם להפסדים כבדים. "אף אחד לא יחכה לנוסע עם הפקקים של תל אביב בעיקר בימי חמישי. עם הוצאות הסולר והיבטוח התמחור יוביל להפסד, ובמחיר הזה לא נסע", אומרים בסביבת החברה.

בשלב זה לא ברור מה יעשו הרשויות. רשות שדות התעופה יכולה תיאורטית לתבוע את השירות ואם הוא לא יתממש בפועל לפנות לערכאות משפטיות, אבל גם ההליכים האלה לא יביאו מאות מוניות בשעה לשדה התעופה.

מחברת Gett סירבו להתייחס.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

41 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

לכל התגובות