אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
במכבי תל אביב מקווים למכור 15 אלף חולצות רפליקה צילום:האתר הרשמי של מכבי תל אביב

במכבי תל אביב מקווים למכור 15 אלף חולצות רפליקה

כ-1,000 חולצות של קבוצת הכדורגל נמכרו לאחר שהשיקה את הקו העצמאי שלה בהשקעה של יותר מ-2 מיליון שקל

20.06.2017, 15:47 | שירות כלכליסט

מכבי תל אביב בכדורגל השיקה השבוע את חולצת המשחק העצמאית שלה, ללא חסות לבוש רשמית מאחת חברות הלבשת הספורט.

קראו עוד בכלכליסט

מכבי תל אביב. השקעה של יותר מ-2 מיליון שקל, צילום:האתר הרשמי של מכבי תל אביב מכבי תל אביב. השקעה של יותר מ-2 מיליון שקל | צילום:האתר הרשמי של מכבי תל אביב מכבי תל אביב. השקעה של יותר מ-2 מיליון שקל, צילום:האתר הרשמי של מכבי תל אביב

המהלך הנדיר בכדורגל עלה לקבוצה יותר מ-2 מיליון שקל. על הפרויקט עבדו שם כ-10 חודשים, שבמהלכם נערכו קבוצות מיקוד עם השחקנים בנושאי איכות הבדים, דגמים, גזרות ופיצ'רים מיוחדים. כמו כן, נעשו סקרים בקרב אוהדים רבים.

בקבוצה מקווים שמהלכים שיווקיים אגרסיביים יאפשרו להחזיר חלק מההשקעה. בין השאר הופקו פוסטרים שפוזרו ברחבי העיר תל אביב (250 תחנות אוטובוס ושלטי פרסום), וכן סרטוני השקה וימי צילום עם צלמי אופנה בכירים כגון גיא כושי ויריב פיין. כמו כן, תיפתח חנות פופ אפ ייעודית בקניון עזריאלי בחודשים יולי-אוגוסט.

על פי אנשי הקבוצה, "תהליך הפיתוח והייצור לווה על ידי יועצים מובילים מהארץ ומחו"ל תוך הקפדה על תהליך בקרת איכות". עם זאת, כמו קבוצות אחרות שניסו מהלכים דומים בעבר (ביניהן פנרבחצ'ה ורומא), יהיה צורך לחכות לעונה שלמה כדי לראות עד כמה איכותיים החומרים ביחס לאלו של החברות המתחרות.

צפי המכירות עומד על כ-15 אלף חולצות וכרגע, שבוע מהשקתן, נמכרו כבר אלף. במכבי תל אביב מצפים להכנסות של 8 מיליון שקל ממכירת מרצ'נדייז העונה ומקווים שהפקת החולצות העצמאיות תסייע בהשגת היעד.

משרד הפרסום עימו עובדת מכבי תל אביב על הפרויקט הוא שניידרמן של נירה שניידרמן.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות