צילום: Shopify
Shopify בעקבות סקוור, השיקה התקן אשראי פיזי זעיר
מפעילת פלטפורמת הסחר המקוון נכנסת גם אל תחום הפינטק, עם מתקן פשוט שקורא כרטיסי אשראי, אותו ניתן לחבר למכשירים שונים. החברה חוותה צמיחה משמעותית של 75% בהכנסות ברבעון האחרון
03.08.2017, 15:32 | ויקי אוסלנדר
חברת הסליקה הקנדית שופיפיי (Shopify) השיקה קורא כרטיסי אשראי נייד שיתחרה בפתרונות סקוור ו-Paypal. ההתקן של שופיפיי מקבל כרטיסי ויזה, מאסטרקארד, אמריקן אקספרס ודיסקבר. הוא מתחבר באופן אלחוטי למכשירי אנדרואיד ואייפון בגרסאות מתקדמות באמצעות בלוטות' ויכול לבצע 400 קריאות שבב ו-700 עסקאות באמצעות הפס המגנטי ללא צורך בהטענה.
לעמוד כלכליסט-טק
לחצו כאן
קראו עוד בכלכליסט
המוצר נחשף לראשונה באפריל השנה ונמכר באופן מוגבל למזמינים מראש. כעת הוא זמין לרכישה לכל מי שמוכן להשקיע 29 דולר, בתנאי שהוא פועל בארה"ב. עסקים קטנים יוכלו לקבל את הקורא בחינם.
שופיפיי מעניקה פתרונות ענן עבור עסקים קטנים ובינוניים. העסקים נעזרים במוצרים של החברה כדי לעצב, להקים ולנהל את כל ערוצי המכירות שלהם מאתרי אינטרנט, מובייל, רשתות חברתיות וחנויות פיזיות. בתמורה, העסקים משלמים מנוי חודשי שנע בין 25 ל-299 דולר שמשתנה לפי הכנסות העסק עצמו. כך שככל שהעסק מצליח יותר, כך הוא משלם יותר לשופיפיי.לפני כחצי שנה עמדה שופיפיי בעין הסערה כאשר התגלה שהיא מספקת שירותי סליקה עבור חנות אתר הימין הקיצוני ברייטבארט. פעילי שמאל שונים בארה"ב קראו להחרים את החברה וכל עסק שישתמש בשירותיה. בשופיפיי הגנו על זכותם לשרת מגוון מותגים וטענו כי מניעת שירות מפר את הזכות החוקתית בארה"ב לחופש הביטוי. בסופו של דבר, פעילות החברה לא נפגעה.
שופיפיי נסחרת לפי שווי של יותר מ-10 מיליארד דולר; לאחרונה דיווחה על תוצאות הרבעון השני של 2017 - בו צמחה מעל לציפיות האנליסטים כבר תשעה רבעונים ברציפות. הכנסות החברה זינקו ב-75% לעומת הרבעון המקביל ב-2016 והסתכמו ב-151 מיליון דולר והרווח התפעולי זינק ב-86% לעומת התקופה המקבילה אשתקד ל-87 מיליון דולר. שופיפיי מעניקה שירותים לכחצי מיליון סוחרים ב-175 מדינות ברחבי העולם, שביצעו עסקאות בהיקף של 40 מיליארד דולר מאז נכנסה החברה לעסקי המסחר המקוון ב-2006.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה