אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ועידת לונדון

בכיר במיקרוסופט: אנחנו נותנים לסטארט-אפים יתרון בלתי הוגן

צחי וייספלד, מנהל תוכנית הסטארט-אפים של החברה אמר בפאנל במהלך ועידת כלכליסט בלונדון שבחצי שנה יצרה מיקרוסופט מכירות של מעל למיליארד דולר עבור חברות צד שלישי

14.09.2017, 20:48 | אור הירשאוגה, לונדון

במשך חצי שנה צוותי המכירות של מיקרוסופט יצרו מעל למיליארד דולר במכירות עבור חברות טכנולוגיה שהשתמשו בפלטפורמת הענן של החברה כחלק מפיילוט למכירות מוצרי צד-שלישי שנערך בשנה שעברה, כך אמר צחי וייספלד, ראש תוכנית הסטארט-אפים של החברה Microsoft for Startups, בפאנל שנערך בוועידת כלכליסט בלונדון.

קראו עוד בכלכליסט

עם 45 אלף עובדים שעוסקים במכירות, מיקרוסופט יכולה לסייע לשותפותיה להאיץ מכירות, אמר וייספלד במהלך פאנל על תוכניות חדשנות תאגידיות בכנס כלכליסט בלונדון. "אנחנו נותנים לסטארטאפים יתרון בלתי הוגן", אמר.

צחי וייספלד, צילום: אוראל כהן צחי וייספלד | צילום: אוראל כהן צחי וייספלד, צילום: אוראל כהן

ב-2012 פתחה מיקרוסופט תוכנית האצה לסטארטאפים במשרדי החברה בהרצליה, וכיום מפעילה החברה שש תוכניות האצה נוספות בסיאטל, לונדון, ברלין, בנגלור, שנחגאי ובייג'ינג.

בנוסף מפעילה החברה זרוע השקעות תאגידית בשם Microsoft Ventures. מעל למאה אלף סטארטאפים עושים שימוש בשירותי הענן של מיקרוסופט ובשירותים טכנולוגיים אחרים שהחברה מספקת.

647 סטארטאפים השתתפו עד היום בתוכניות ההאצה של מיקרוסופט, כשהם מגייסים לאחר מכן מעל ל-3 מיליארד דולר. שלוש מהחברות שהשתתפו בתוכנית הונפקו, ו-47 נמכרו.

"קשה מאוד לייצר חדשנות בתוך תאגידים", אמר וייספלד והוסיף שחדשנות מגיעה מ"צוותים שלא מקשיבים למה שאומרים להם לעשות". לדבריו, מדובר ב"ערך מוסף ייחודי של התרבות הישראלית".

בניגוד לעמדה שהציג וייספלד, קבע מייק הודג'סון, ראש מחלקת החדשנות בספקית הבריטית התקשורת בריטיש טלקום כי "משרדים מרוחקים לא עובדים". לפני שש שנים סגרה ספקית התקשורת הבריטית מרכז פיתוח בתל אביב, סיפר הודג'סון שהשתתף בפאנל. לדבריו, העובדה שמרכז הפיתוח היה מרוחק מבסיס הפעילות של מפעילת התקשורת בבריטניה "הפכה את הפעילות לאסון". הודג'סון אמר שספקית התקשורת מייצרת מכירות בכ-200 מיליון פאונד בשנה באמצעות שיתופי פעולה עם סטארטאפים, והעבודה ממשרדי החברה מאפשרת לחברות להתאים את עצמן טוב יותר לצרכי הלקוחות.

תגיות