אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לאחר כחמש שעות: תוקנה התקלה בגולן טלקום צילום: אוראל כהן

לאחר כחמש שעות: תוקנה התקלה בגולן טלקום

החברה מסרה על תיקון התקלה, שכתוצאה ממנה לא יכלו הלקוחות להוציא או לקבל שיחות; "נבעה כנראה מבאג באחד מרכיבי הרשת"

25.09.2017, 20:30 | אביב גוטר

לאחר כחמש שעות: גולן טלקום הודיעה הערב (ב') על תיקון התקלה שכתוצאה ממנה לא יכלו הלקוחות להוציא או לקבל שיחות. התקלה התגלתה בסביבות 15:15 לאחר תלונות רבות מצד הלקוחות.

גולן טלקום מסרה כי "אנחנו מתנצלים בפני לקוחותינו על השיבושים הזמניים בשיחות. החברה פעלה במלוא המרץ יחד עם מהנדסי התמיכה של נוקיה העולמית לאיתור ופתרון מהיר ככל שניתן של התקלה, שכנראה נבעה מבאג באחד מרכיבי הרשת. גם בשעה זו מהנדסי החברה במעקב מלא על ביצועי הרשת".

 

קראו עוד בכלכליסט

עם גילוי התקלה מסרה החברה כי היא לא פוגעת בגלישה, אלא בשיחות הטלפון. שעה וחצי לאחר מכן עידכנה גולן טלקום כי הפעילה מערכות גיבוי ומרבית השיחות היוצאות של המנויים פועלות כסדרן, וגם חלק מהשיחות הנכנסות.

גיל שרון, יו"ר גולן טלקום, צילום: אוראל כהן גיל שרון, יו"ר גולן טלקום | צילום: אוראל כהן גיל שרון, יו"ר גולן טלקום, צילום: אוראל כהן

לפי דו"חות אלקו שרכשה את גולן טלקום, הכנסות גולן ברבעון השני הסתכמו ב-133 מיליון שקל והרווח התפעולי עמד על 21 מיליון שקל. מספר המנויים של החברה עמד בסוף הרבעון על כ-892 אלף, מול 900 אלף מנויים בסוף שנת 2016 ו-917 אלף מנויים בסוף 2015. החברה מייחסת את הירידה במספר המנויים באי הוודאות ששררה סביב חברת הסלולר מאז ההודעה של בעל השליטה הקודם מיכאל גולן על העמדתה למכירה.

שיעור נטישת המנויים ברבעון עמד על 10%, בדומה למקובל בענף - בסלקום ופרטנר עמד שיעור הנטישה על 9% ו-10.8% בהתאמה. ההכנסה הממוצעת מלקוח בתקופת הדו"ח עמדה על 50 שקל לחודש, לעומת 60 שקל לחודש בחברות הוותיקות. 

תגיות

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
סיבת הנטישה
שרות גרוע או למעשה אין שרות. לא ניתן להשיג אותם. כאשר כבר משוחחים עם נציג - הוא מבקש להמתין - ולאחר 3 דקות המתנה מתנתקת השיחה. חברת תקשורת חייבת להבין שהעיקר הוא הקשר והשרות ללקוחות. עבור שרות טוב מוכנים לשלם -זה כמו טיפ במסעדה. עבור "אין שרות" אומרים "ביי-ביי" ועוברים לחברות שנותנות שרות טוב יותר
לקוח שנוטש  |  25.09.17
6.
אלקטרה גולן ירדה ברמת השירות
בעיקר בשיחות לחו"ל חלק מהם מתועד אצלי עם פניות למוקד גולן טלקום. החוצפה של גולן טלקום שאחרי שעה של שירות לקוחות ויש תקלה נרחבת, לא תקלה פרטית. אין עם מי לדבר.... פשוט אין עם מי לדבר... ניסיתי פעם להתקשר למוקד חבילות חו"ל (כן כן איפה שאלקטרה עושה כסף) שמה היה מענה אבל הנציג לא היה מוכן לקבל את התלונה שלי לגבי התקלה. בקיצור מאז שאלקטרה נכנסה לגולן טלקום חלק מהדברים השתפרו, וחלק אחר נהיה הרבה יותר גרוע, בעיקר בתחום הקליטה והתקשורת... כן כן אני לוקח אחריות על כל מילה שאני כותב כאן. למרות שחלק מהדברים השתפרו הסבל מהתקלות זה דבר שאיח אפשר לעבור איתה על סדר היום. אני שוקל לתבוע את גולן טלקום ואת אלקטרה בתביעה ייצוגית... אם יהיו מתעניינים. אפרסם יותר פרטים כדי ליצור קבוצה. בינתיים לא להפסיק להתקשר לחברה ולהתלונן
אבי  |  25.09.17
לכל התגובות