אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אל תבהו בקנקן: OKCupid רוצה שתמצאו דייט לפי תחומי עניין צילום: AskMen

אל תבהו בקנקן: OKCupid רוצה שתמצאו דייט לפי תחומי עניין

ענקית הדייטינג המקוון חושפת ממשק חדש, שנשען על עיקרון ישן מאוד: חיפוש דייטים לפי תחומי עניין ואופי, במקום רק לפי תמונות. מדובר בכלי שקיים מזה שנים באתר של החברה, ועתה הגיע גם לאפליקציה הפופולרית שלה

07.12.2017, 17:54 | יואב סטולר

נמאס לכם מלעשות סווייפים על תמונות של בני ובנות זוג פוטנציאליים? יש מי שחושב שהגיע הזמן לדייטינג בשיטה אחרת: ענקית ההיכרויות ברשת אוקייקיופיד משיקה באפליקציית המובייל שלה חיפוש המבוסס על תחומי עניין - ולא על מראה חיצוני.

קראו עוד בכלכליסט

השירות שהיה מצוי עד כה בממשק המחשב בלבד, זמין מעתה באפליקציית ה-IOS של אתר ההיכרויות ובקרוב יוטמע גם בגרסת האנדרואיד. מדובר בפיטלר חיפוש שיאפשר למשתמשים לקבל הצצה אישית יותר אל עולמם של האנשים שמאחורי התמונות המלוטשות. זהו שינוי קיצוני ביחס לממשק הסווייפינג, בו מוצגות רק תמונות ומידע בסיסי כשם, גיל ומיקום.

אפליקציית OKCupid, צילום: צילום מסך אפליקציית OKCupid | צילום: צילום מסך אפליקציית OKCupid, צילום: צילום מסך

מנגנון החיפוש מציע בנק מונחים שמבוסס על חיפושים פופולריים בשירות אוקייקיופיד. מילות החיפוש עוברות בקרה של החברה, כדי לסנן ביטויים פוגעניים.

המעבר של אוקייקיופיד לניסיונות התאמה על פי תחומי עניין משותפים נועד לעלות את אחוזי ההצלחה ברשת ביצירת התאמה. כך לדוגמה, מי שמתעניין בטיפוס הרים או רכיבה על אופניים יוכל למצוא נושאי שיחה ופעילויות משותפות עם שותפיו לתחביב. לא מדובר בפיתרון שיתאים לכל אדם; הקלישאה הנושנה היא שהפכים נמשכים זה לזה.

כך או כך, אם יצליח הכלי החדש לצבור פופולריות, סביר להניח שנראה אותו מגיע לשירותי דייטינג נוספים. אוקייקיופיד נמנה עם מספר שירותי היכרויות מובילים נוספים כמו טינדר, פלנטי אוף פיש ו-Match.com בקבוצת Match, שחולשת על נתח שוק עצום בענף.
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות



3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
הכל שטויות. כל השינויים שנעשו בחודשים אחרונים רק הזיקו לאתר
הם מנסים להפוך לטינדר. אם להיות כנים, יש שינויים אחדים שהם חיוביים, אך הרוב שלילי. הגרוע מכולם העלמת "מי צפה בי" התירוצים היו ומגחכים ואף שיקריים. אמרו שהמידע הזה לא מעניין ולא שימושי- זה הכי שימושי! טענו שאפשרות שהייתה למשתמשים בתשלום "עכשיו בחינם לכולם" וזה שקר! האופציה להיות אנונימי הייתה קיימת לכל המשתמשים בהגדרות. ההבדל היה שחינמי איבד את מי צפה לו בעוד שמשתמש מנוי לא. כיום אף אחד לא רואה מי צפה לו... בעצם לקחו פ'יצר ממשתמשים משלמים. אם לפי המחקרים שלהם אנונימיות מעודדת הודעות, יכלו להזכיר לכולם שהם יכולים לקבוע את הגדרות הפרטיות של עצמם, שכל אחד יעשה מה שטוב לו. אתם שואלים, "מה שימושי בזה?" 1. זה "לעשות עיניים", צפיות חוזרות מעידות על התעניינות. מישהי שנכנסת שוב ושוב כנראה מעוניינת שאעשה את הצעד הראשון. 2.זה משמש כפידבק. א. מאפשר לדעת במקרים אם ההודעה נקראה. או ב. נותן הערכה על טיב תמונת הפרופיל החדשה. יותר צפיות כנראה יותר טובה. ג. פידבק על משפט הפתיחה-אם יש צפיה המשפט עשה את העבודה שלו.
משתמש  |  07.12.17
1.
עוד שינוי מזיק-המשך למה שכתבתי למטה
לאחרונה שינו את מנגנון החיפוש כך שאם עשית X על מישהו הוא לא יוצג יותר. אם למשתמש שסומן X יש תמונת פרופיל חדשה יותר טובה? אם הוא הוסיף קצת מלל בפרופיל שיכול לעניין? אם הוא עבר שינוי כלשהו(תספורת, דיאטה וכו..) ועכשיו לא היה מסומן כ X אין אפשרות לראות זאת. כל פעם שרוצים להחליף תמונת פרופיל צריך לפתוח משתמש חדש. אולי מישהי סמנה עלי X ועכשיו לא?
משתמש  |  07.12.17