אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גליקמן נטלר סמסונוב קיבל לידיו את תקציב הפרסום של קוקה קולה צילום: עמית שעל

גליקמן נטלר סמסונוב קיבל לידיו את תקציב הפרסום של קוקה קולה

משרד הפרסום זכה בתקציב של מותגי הקולה של החברה המרכזית למשקאות, בהם קולה זירו ודיאט קולה. המותגים טופלו בעבר במשרד הפרסום דחף

25.12.2017, 16:32 | אורנה יפת

משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב קיבל לידיו את תקציב הפרסום של מותגי הקולה של החברה המרכזית למשקאות. מדובר במותגים קוקה קולה, קולה זירו ודיאט קולה, אשר טופלו מסורתית במשך עשרות שנים במשרד הפרסום דחף. גליקמן קיבל לידיו גם את תקציבי הדיגיטל והחדשנות של המותגים המדוברים, שטופלו בארבע השנים האחרונות במשרד גפן טים.  

קראו עוד בכלכליסט

תקציבי החברה המרכזית למשקאות, ובראשם תקציבי המשקאות השחורים הם תקציבים אסטרטגיים ונחשקים, הן ברמה המותגית והן ברמת התקציבים השיווקיים והפרסומיים שמופנים להם. משקה קוקה קולה הוא אחד החזקים בישראל ושומר על מיצוב גבוה על אף טרנד הבריאות והתוכנית הלאומית להפחתת כמות הסוכר במזון.  גם התחרות מצד חברות אחרות בקטגוריה ואפילו הניסיון של שופרסל לערער את מעמדו של המותג עם השקת קולה במותג הפרטי, לא העיבו על חוזקו של המשקה השחור שלאורך השנים צבר לעצמו לא מעט צרכנים "מכורים".

עובד במפעל קוקה קולה, צילום: שאול גולן עובד במפעל קוקה קולה | צילום: שאול גולן עובד במפעל קוקה קולה, צילום: שאול גולן

מהחברה המרכזית לייצור משקאות קלים נמסר: "תקציבי הפרסום, הדיגיטל והחדשנות של המותגים קוקה קולה, קוקה קולה זירו ודיאט קולה ינוהלו מעתה במשרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, אשר מנהל גם את תקציבי הפרסום והדיגיטל של המותגים פאנטה ופיוז טי מבית החברה".

תגיות