אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גלריית הדייטינג: טינדר השיקה את הפיד שלה בכל העולם צילום: tinder

גלריית הדייטינג: טינדר השיקה את הפיד שלה בכל העולם

הפיד החדש דומה לתצוגת אינסטגרם, ומראה את התמונות האחרונות שהעלו אנשים עמם היתה למשתמש התאמה. הוא נועד לעודד את הגולשים לנהל התכתבויות, מה שיאפשר לחברה לאסוף יותר מידע אישי סחיר ולהצמיח את הכנסותיה

15.03.2018, 09:59 | ניצן סדן

אפליקציית ההיכרויות טינדר השיקה אמש (ד') את תכונת הפיד שלה בכל העולם. הפיד של טינדר, שהושק אשתקד בצורה מוגבלת, דומה לתצוגת אינסטגרם ומאפשר למשתמשים לצפות בתמונות פרופיל חדשות שהעלו אנשים עמם קיבלו Match.

קראו עוד בכלכליסט

לא תמצאו בפיד רכיבי רשת חברתית כלייקים או תגובות פומביות לתמונות ובוודאי שלא שיתוף (למעט כלי המלצת המשתמשים לחברים), אלא רק תצוגה מתעדכנת של התאמות.

הפיד של טינדר, צילום: tinder הפיד של טינדר | צילום: tinder הפיד של טינדר, צילום: tinder

הפיד נועד לפתור את הבעייה הכי גדולה של טינדר: העובדה שלא מעט מהמשתמשים שלה אמנם מוצאים אנשים שמתעניינים בהם - אך לא מתקשרים איתם. עבור משתמשים אלה, משמשת טינדר כמשחק מובייל ולא ככלי היכרויות - והחברה צריכה שיבוצעו שיחות צ'ט כדי להשיג מידע סחיר על עשרות מיליוני המשתמשים שלה. החברה סבורה שהרבה אנשים פשוט שוכחים מהמאצ'ים שלהם ועוברים הלאה, וממשק הפיד יזכיר להם במי התעניינו בעבר ויעודד אותם להתכתב.

טינדר החלה את דרכה כאפליקציה עם דגש על היכרויות למטרת מין מזדמן ובחלק מהשווקים עדיין מתפקדת כך - אך עם הצמיחה בהיקף המשתמשים הפכה לאפליקציית היכרויות רגילה. כל שירותי הדייטינג מוגבלים במיקסום פעילות המשתמשים פשוט בשל הביישנות האנושית הטבעית, שמקשה על פתיחת שיחה עם זרים.

טינדר ניסתה לפתור את הבעיה באמצעות שירותי המלצה על גולשים, פלטפורמת פרימיום במסגרתה היא מגלה לאנשים מי התעניין בהם ועוד. ואולם, הביישנות המובנית חזקה מכל טכנולוגיה - וגם טינדר לא מצאה פיתרון לעניין.
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות