אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שופרסל דוחה את עליית אתר המכירות אמריקן אאוטלט צילום: shutterstock

שופרסל דוחה את עליית אתר המכירות אמריקן אאוטלט

הרשת שלחה ללקוחותיה הזמנה להתרשם מהאתר החדש ולעשות שימוש בקופון על סך 30 דולר לקניות באתר, אולם כעבור שעה קלה הודיעה כי מדובר בטעות וכי האתר מצוי בשלבי הקמה בלבד

25.03.2018, 18:29 | נורית קדוש
שופרסל דוחה את עליית אתר המכירות אמריקן אאוטלט. הרשת שחתמה על הסכם עם חברה אמריקאית ועם חברת השילוח UPS לפתיחת פעילות שתאפשר לצרכן הישראלי לרכוש מוצרים מארה"ב ולקבלם בתוך זמן קצר ובעלויות שילוח נמוכות, שלחה ללקוחותיה הזמנה להתרשם מהאתר החדש ולעשות שימוש בקופון על סך 30 דולר לקניות באתר, אולם כעבור שעה קלה הודיעה כי מדובר בטעות וכי האתר מצוי בשלבי הקמה בלבד.

קראו עוד בכלכליסט

המיזם צפוי היה לעלות כבר בנובמבר אשתקד, נדחה לינואר החולף ונראה כי יעלה רק במחצית השניה של השנה. הרשת מפעילה בשלב זה פיילוט פנימי לעובדי החברה ורק בהמשך תפתח את האפשרות לכלל לקוחותיה.

דוחה את ההשקה, צילום: shutterstock דוחה את ההשקה | צילום: shutterstock דוחה את ההשקה, צילום: shutterstock

במסגרת המהלך מבקשת שופרסל להיערך להגעת אמזון לישראל ולהקדים להציע לצרכנים בשוק המקומי מגוון של כ-400 אלף מוצרים, אותם יוכלו לרכוש בייבוא אישי, ללא מכס וללא מע"מ, בהזמנות של עד 75 דולר לקנייה.

מכירות האונליין של שופרסל מהוות כ-12% ממכירות הרשת המסתכמות בכ-12 מיליארד שקל בשנה.

תגיות