אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חדש מווייז: Waze Local, שירות פרסום לעסקים קטנים צילום: SMBP

חדש מווייז: Waze Local, שירות פרסום לעסקים קטנים

אפליקציית הניווט הפופולרית תאפשר לעסקים מקומיים ורשתות קטנות לקדם מוצרים ושירותים. לפי החברה, כמעט 100 מיליון איש משתמשים באפליקציה שלה כמעט 11 שעות מדי חודש

28.03.2018, 17:03 | עומר כביר
ווייז מרחיבה את פלטפורמת הפרסום שלה, ומשיקה מוצר פרסום חדש לעסקים קטנים ומקומיים שרוצים להגיע ללקוחות בדרכים – כך מסרו בכירים באפליקציית הניווט של גוגל לאתר ביזנס אינסיידר.  

קראו עוד בכלכליסט

"רצינו למצוא דרך לחברה עסקים קטנים לקהילת הנהגים שלנו - כמעט 100 מיליון איש שמדי חודש נמצאים באפליקציה כמעט 11 שעות", אמר מנהל תחום עסקים קטנים בווייז, מאט פיליפס. לדבריו, לפני השקת המוצר, שמכונה Waze Local, ניהלה ווייז שיחות עם מספר רב של עסקים קטנים במשך שנתיים, מהן עלה שהם מחפשים דרכים קלות להציג פרסומות שיניעו אנשים לחנויות שלהם.

אפליקציית ווייז, צילום: SMBP אפליקציית ווייז | צילום: SMBP אפליקציית ווייז, צילום: SMBP

המוצר החדש כולל כמה כלים, שמוכרים למשתמשים ישראלים ונמצאים בשימוש על ידי עסקים גדולים. בין אלו נמנה האפשרות ליצור סימון בולט של בית עסק באזור גיאוגרפי מסוים, מאין שלט חוצות וירטואלי, או פרסומת שמופיעה בזמן ניווט כשהרכב בעצירה מלאה ומותאמת למיקומו של המשתמש. כלי שלישי יאפשר לעסקים להציג קישורים ממומנים בתוצאות החיפוש באפליקציה.

לפי הדיווח, רשת חנויות התה Kung Fu Tea, שלה 160 סניפים בארה"ב (ונחשבת לרשת בגודל בינוני) בחנה את המוצר ב-16 חנויות. לדברי הנהלת הרשת, במשך שלושה חודשי הניסיון יותר מ-5,500 נהגים ניווטו ישירות לחנויות אלו באמצעות הפרסומות. לדברי פיליפס, עסקים אחרים עלייה חודשית של 20.4% בניווטים באמצעות שימוש במיקומים ממומנים.

"הם לא רוצים להגדיל את הכניסות לאתר שלהם, הם רוצים להגדיל את הכניסות לחנויות. זה קריטי", אמר לביזנס אינסיידר. "מפרסמים אוהבים את הקהילה של ווייז. אנחנו רוצים להשקיע יותר בפיתוח ומתן גישה לכלי API".
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות