אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
זוגלובק מצטרפת לטרנד הטבעוני: משיקה מוצרים עם תחליפי בשר צילום: אלעד גרשגורן

זוגלובק מצטרפת לטרנד הטבעוני: משיקה מוצרים עם תחליפי בשר

מכירות מוצרי הבשר המעובד בירידה מאז ההכרזה כי הוא מסוכן לבריאות. זוגלובק תייבא את הסדרה תחת המותג זוגלו'ס מהולנד, שהיא פרי פיתוח ישראלי, בהשקעה של 2.5 מיליון שקל

10.04.2018, 18:31 | נורית קדוש

הטלטלה שעברה זוגלובק בעקבות אזהרת ארגון הבריאות העולמי כי בשר מעובד מסכן את הבריאות ועלול גרום לסרטן, מובילה אותה לחדור לתחום המזון הטבעוני. החברה משיקה בהשקעה של 2.5 מיליון שקל סדרת מוצרים טבעוניים, אותם היא מייבאת מהולנד, תחת מותג זוגלו'ס. מדובר בפיתוח ישראלי, שיופץ בשלב הראשון בישראל ובעתיד גם לצפון אמריקה ואירופה.

בנובמבר 2015, הכריז ארגון הבריאות העולמי שבשר מעובד מסוכן לבריאות ומעלה את הסיכון ללקות בסרטן. מכירות מוצרי הבשר המעובד (נקניקים ומוצרים קפואים) בישראל בשנה שחלפה מאז הודעת ארגון הבריאות העולמי (מאוקטובר 2015 ועד אוקטובר 2016) הסתכמו על פי נתוני נילסן ב־1.03 מיליארד שקל, ירידה של 18.1%, ביחס לשנה שעברה. גם המכר הכמותי ספג פגיעה עזה ואיבד 16.4% מכמות המכירות שנרשמה בשנה שקדמה לפרסום האזהרה. ככל שחלף הזמן, פחתה מידת ההשפעה של האזהרה מצריכת מוצרי בשר מעובד, אולם הקטגוריה לא הצליחה לשוב להיקפי פעילותה בעבר.

קראו עוד בכלכליסט

לדברי אלי זוגלובק, יו"ר ומנכ"ל זוגלובק: "המהלך הינו פיתוח עסקי טבעי מבחינתנו. כמי שקוראים את המגמות והטרנדים העולמיים והמקומיים, הבנו שהצרכן מחפש אלטרנטיבות חדשות בתחום המוצרים הצמחוניים והטבעוניים ועם התוספת החדשה אנחנו יכולים לספק לו חלופות מרשימות".

אלי זוגלובק יו"ר ומנכ"ל חברת זוגלובק, צילום: אלעד גרשגורן אלי זוגלובק יו"ר ומנכ"ל חברת זוגלובק | צילום: אלעד גרשגורן אלי זוגלובק יו"ר ומנכ"ל חברת זוגלובק, צילום: אלעד גרשגורן

סדרת זוגלו'ס תכלול בשלב הראשון בורגר פטריות, קינואה ועדשים ללא גלוטן, שניצל ירוק ברוקולי, תרד וזרעי פשתן ללא גלוטן, שניצל תירס עם טופו ללא גלוטן, נקניקיות מבוססות צמחים עשירות בחלבון ושניצל דקדק מבוסס צמחים עשיר בחלבון.

ההשקה של הסדרה נעשתה בשיתוף עמותת ויגן פרנדלי, כך שעל אריזות כל המוצרים מופיעה תווית של העמותה, המאשרת שהמוצרים מתאימים לטבעונים. בונסף, החברה החלה לתמוך במיזם SUPER MEAT לפיתוח טכנולוגיה לייצור בשר ללא צורך בשימוש בבעלי חיים. במסגרת זאת, תפריש זוגלובק 20% מהרווחים ממכירת הסדרה לטובת המיזם.

הסדרה תלווה קמפיין פרסומי, שיתמקד בנושא הטעם.

תגיות