צילום: טל שחר
עלייה של 23% בגבייה של הביטוח הלאומי דרך אתר האינטרנט ב-2017
מנתונים שפורסמו היום עולה כי אתר האינטרנט של הביטוח הלאומי הפך לאמצעי השירות הנפוץ ביותר עם עלייה של 17% במספר הפניות שהוגשו דרכו בהשוואה לשנה הקודמת. המנכ"ל, מאיר שפיגלר: מנכ"ל הביטוח הלאומי מאיר שפיגלר: "הכוונה היא להרחיב את שירותי האינטרנט ולאפשר פניות בנושא קצבאות נוספות"
31.05.2018, 13:26 | שחר אילן
הביטוח הלאומי גבה ב-2017 סכום של 9 מיליארד שקל באמצעות אתר התשלומים והדיווחים. כך עולה מסיכום נתוני השירות ברשת שמפרסם היום המוסד. מדובר בעלייה של 23% בהשוואה ל-2016 במהלכה נגבו 7.3 מיליארד שקל דרך האתר. בהשוואה ל-2015 במהלכה נגבו 5.2 מיליארד שקל דרך האתר מדובר בעלייה של 73%. הנתונים מצביעים על כך שהאתר האישי הפך במהלך 2017 לאמצעי השירות הנפוץ ביותר. עם זאת, נרשמה גם עלייה של 2% במספר הפונים לסניפים.
קראו עוד בכלכליסט
באתר התשלומים והדיווחים של הביטוח הלאומי בוצעו ב-2017 שני מיליון פעולות ושולמו מעל 9 מיליארד שקל. רוב התשלומים, כ-8 מיליארד שקל, שולמו על ידי מעסיקים. כן הוא הפך לאתר השרות המרכזי של תוכנית חיסכון לכל ילד ונרשמו בו חצי מיליון פעולות בנושא זה.
הסניף עם מספר הפונים הגדול ביותר הוא סניף באר שבע עם 436 אלף פניות, 71% יותר מסניף נצרת עם 255 אלף. הסניף במקום השלישי הוא ירושלים ובמקום החמישי יפו. כך שנראה שאוכלוסייה ערבית מתקשה יותר להסתגל לשימוש בשירותי האינטרנט. בביטוח הלאומי טוענים שזמן ההמתנה הממוצע למוקד הטלפוני השתפר מאור וירד מ-3:04 דקות ב-2016 ל-2:10 דקות ב-2017. זו בכל מקרה המתנה ארוכה בהרבה מהשיא של 2013 – 1:38 דקות. מנכ"ל הביטוח הלאומי מאיר שפיגלר: "הכוונה היא להרחיב את שירותי האינטרנט ולאפשר פניות בנושא קצבאות נוספות". לדבריו, מבדיקות הביטוח הלאומי עולה שרמת שביעות הרצון של המשתמשים בשירותי הרשת גבוהה.
2 תגובות לכתיבת תגובה