ועידת התיירות
"מלון בוטיק רציני הוא כזה שאתה רוצה להתארח בו ולא רק רואה בו פתרון"
ליאון אביגד, בעלי רשת מלונות בראון אמר את הדברים היום בוועידת התיירות של "כלכליסט". לדבריו, ענף המלונאות הולך לשילובים בין קולינריה, אופנה, סטריט פוד ועוד: "הדבר הבא הוא פרסונליזציה"
"אם חושבים על לאן מלונות הבוטיק אני חושב שהולכים לאיזשהי נזילות, הגדרה בינתחומית. אם פעם היה שוק מקומי, ותיירות נכנסת, והיו מנהלי מכירות נפרדים, היום הכל נזיל. כך אמר היום (ד') ליאון אביגד, הבעלים של רשת מלונות בראון, בוועידת התיירות 2018 של "כלכליסט".
קראו עוד בכלכליסט
לדבריו, "כל מלון גדול רוצה להקים מלון קטן. לדעתי זה הולך למקום נזיל של האבים, ממשקים מאד לא ברורים ולא מוחשיים בין קולינריה, אופנה,טכנולוגיה, סטריט פוד, קעקועים, איך הטכנולוגיה עוזרת לנו לדעת יותר על העיר שאנחנו מגיעים אליה. הדבר הבא הוא פרסונליזיציה, הבעה אישית. זה הכל אינדיבידואליות, ברגע שתהיה זרימה בין פרדיגמות, זה יהיה מלון רציני שנותן השראה, שבא לך להתארח בו, ואתה לא מתארח בו רק כפתרון".
גם אביגד כמו יתר הבכירים בענף התיירות הדגיש כי השקט, הביטחוני, "זה הדבר הכי חשוב שאנחנו יכולים לבקש פה".
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה