אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חברת הסייבר Siemplify גייסה 14 מיליון דולר צילום: Siemplify

חברת הסייבר Siemplify גייסה 14 מיליון דולר

החברה פיתחה פלטפורמת ניהול אירועי אבטחת מידע שמאפשרת פעולה מהירה והתמודדות יעילה עם פריצות. את סבב הגיוס הובילה Jump Capital והשתתפו בו G20 Ventures ו-83North

24.07.2018, 15:00 | הגר רבט
חברת סימפליפיי (Siemplify), הודיעה היום (ג') על גיוס של 14 מיליון דולר בסבב שני. את סבב הגיוס הובילה Jump Capital, לצד המשקיעים הקיימים G20 Ventures ו-83North. סאורב שארמה, שותף ב-Jump Capital, יצטרף לדירקטוריון החברה.

קראו עוד בכלכליסט

סטארט אפ ניישן פיינדר רוצה ללמוד על Siemplify ? מידע נרחב אודות החברה וחברות נוספות בתחום https://finder.startupnationcentral.org/company_page/siemplify
את סימפליפיי הקימו ב-2015 עמוס שטרן (מנכ"ל), אלון כהן (סמנכ"ל פיתוח) וגרי פטחוב (סמנכ"ל תפעול). החברה גייסה עד היום 28 מיליון דולר ומעסיקה 60 עובדים בארץ ובניו יורק.

סימפליפיי מפתחת פלטפורמת ניהול אבטחה הוליסטית שמאפשרת לאנליסטים בצוותי סייבר לעבוד ולהגיב מהר יותר. צוותי אבטחה ארגוניים וספקי שירותי אבטחת מידע מתמודדים עם כמות התראות שגדלה בהתמדה, ונאלצים לשלב בין בין כלים רבים כדי לתת מענה לניסיונות פריצה. הפתרון של סימפליפיי מאפשר יצירת תהליכים אוטומטיים המשלבים בין כלי אבטחה שונים באמצעות פלטפורמה אחת, המסייעת לצוותים להגיב לאיומים מהר יותר וביעילות.

גרי פטחוב, עמוס שטרן ואלון כהן, צילום: Siemplify גרי פטחוב, עמוס שטרן ואלון כהן | צילום: Siemplify גרי פטחוב, עמוס שטרן ואלון כהן, צילום: Siemplify

סאורב שארמה מסר בעקבות הגיוס: "סימפליפיי מפשטת את פעילות האבטחה על ידי איחוד של אנשים, כלים ותהליכי הגנת סייבר, ומספקת את הבהירות הדרושה כדי לפעול בהחלטיות ובמהירות".

מהחברה עצמה נמסר כי היא צופה עלייה של 532% בהזמנות מלקוחות וגידול של 350% במספר הלקוחות במחצית השנה הראשונה של השנה לעומת התקופה המקבילה אשתקד. לאחרונה הצטרפה ללקוחות החברה ספקית שירותי MSSP מובילה, חברת מוצרי צריכה בשווי של מיליארדים רבים וחברת תקשורת בינלאומית המדורגת על ידי פורבס כאחת מ-500 החברות המובילות בעולם.

על פי דו"ח של גרטנר, כ-15% מן הארגונים שצוות האבטחה שלהם מונה יותר מחמישה אנשים ישתמשו בכלי SOAR עד 2020, לעומת פחות מ-1% ב-2017, דבר המוכיח שמדובר באחד הכלים החשובים ביותר בארסנל של צוותי סייבר. סבב הגיוס ישמש את סימפליפיי להגדלת ההשקעות במכירות ובשיווק, כמו גם להמשך הפיתוח הטכנולוגי של המוצר וצוות התמיכה בלקוחות.

תגיות