אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הכנסות טייקאוויי, שרכשה את תן ביס, זינקו ב-40% במחצית הראשונה של השנה צילום: takeaway

הכנסות טייקאוויי, שרכשה את תן ביס, זינקו ב-40% במחצית הראשונה של השנה

החברה טיפלה ב-41.7 מיליון הזמנות, עלייה של 30%, לעומת התקופה המקבילה אשתקד. בששת החודשים הראשונים של השנה טייקאווי העסיקה 290 עובדים חדשים

01.08.2018, 18:15 | שירות כלכליסט

חברת משלוחי המזון ההולנדית  טייקאוויי (Takeaway) שרכשה לפני כמה ימים את תן ביס הישראלית, דיווחה היום (ג') על זינוק של 42% בהכנסות במחצית הראשונה של השנה ל-110.2 מיליון יורו, לעומת 77.4 מיליון יורו בתקופה המקבילה אשתקד.

החברה טיפלה ב-41.7 מיליון הזמנות במחצית הראשונה של השנה, עלייה של 30% לעומת התקופה המקבילה ב-2017. מתוכן, אלה שהתקבלו דרך שירות המשלוחים סקובר, שיגיע השנה גם לישראל, ייצגו 2.3% מכלל ההזמנות במחצית הראשונה. זאת לעומת 1.2% בתקופה המקבילה אשתקד. להערכת החברה, סקובר היא עתה שירות המשלוחים הלוגיסטי הגדול בהולנד והוא צפוי לגדול לשמונה ערים נוספות במדינה.

בגרמניה, השוק השני בגודלו שלה, החברה ממשיכה ליהנות מצמיחה חזקה. בששת החודשים הראשונים של השנה צמחו ההזמנות ב-34% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. בחודש מאי, השוק הגרמני אף קיבל לראשונה יותר משלוחים מאשר האתר בהולנד.

הכנסות בשווקים מובילים אחרים צמחו ב-56% ל-24.3 מיליון יורו במחצית הראשונה לעומת 15.6 מיליון יורו בתקופה המקבילה אשתקד. פולין ממשיכה להוביל את העלייה בשווקים הקטנים יותר.

שליחה של טייקאוויי, צילום: takeaway שליחה של טייקאוויי | צילום: takeaway שליחה של טייקאוויי, צילום: takeaway

פלטפורמות משלוחי מזון שרכשה החברה השנה בבולגריה, רומניה ושוויץ שולבו באופן מלא בפלטפורמה הטכנולוגית הגלובלית שלה. כך על פי הדו"חות.

עוד דיווחה החברה על EBITDA שלילי של מינוס 6.1 מיליון יורו במחצית הראשונה לעומת מינוס 15.5 מיליון יורו בתקופה המקבילה ב-2017. השיפור הזה מראה כי החברה נמצאת בדרכה לרווחיות, זאת במקביל להשקעות נרחבות שהיא מבצעת בפעילותה, כחלק מאסטרטגיית הצמיחה.

תמיר כרמל, מנכ"ל תן ביס, צילום: תן ביס תמיר כרמל, מנכ"ל תן ביס | צילום: תן ביס תמיר כרמל, מנכ"ל תן ביס, צילום: תן ביס

בששת החודשים הראשונים של 2018 טייקאווי העסיקה 291 עובדים חדשים במשרה מלאה. מספר השליחים בסקובר עומד כעת על 3,000, 758 מתוכם עובדים במשרה מלאה. עלות העסקת העובדים עמדה על 20.5 מיליון יורו במחצית הראשונה של 2018, עלייה של 40% מהמחצית הראשונה של 2017. סכום זה נמוך פי שלושה מהוצאת חברת משלוחי המזון על שיווק, שעמדו השנה על 65.5 מיליון יורו, עלייה של 11% ביחס לתקופה המקבילה בשנה הקודמת.

"למרות ההשקעות הגדלות שלנו בשיווק ובהפעלת סקובר, כמו גם בתפעול הרכישות שלנו בבולגריה, רומניה ושוויץ, אנחנו מקדימים את לוח הזמנים", מסר מנכ"ל טייקאוויי יטסה חרון עם התפרסמות הדוחות. "רכישת תן ביס תאפשר לנו להפיק תועלת רבה אפילו יותר".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות